Arama Sonuçları - Sorgulanan Kelime: *

  1. furkanxdgs4

    Nvidia GameWorks Sorunlu mu?

    Peki Cry Engine'da kodlama nasıl? Unreal'daki BluePrint olayıyla birlikte birçok şeyi yapabiliyorsunuz. Bence Nvidia GameWorks'ü oyuna eklemek dışında C++ ile hiç uğraşmayacağım gibi görünüyor. Çünkü tırmanma gibi olayları bile 1 saat içerisinde yapabiliyorsun. Hatta bir animasyonun üzerine soru...
  2. furkanxdgs4

    Nvidia GameWorks Sorunlu mu?

    DirectX 12 desteği bildiğim kadarıyla zaten Unreal Engine 4'de var. 2-3 bölüm yazdım derken oyun mu yapıyorsunuz? Bu arada Cry Engine'i de çok araştırdım ancak Unreal Engine'deki BluePrint olayı çok işime yarıyor. Cry Engine'daki grafik kalitesi Unreal Engine 4'de de var hem de parçacık kalitesi...
  3. furkanxdgs4

    Nvidia GameWorks Sorunlu mu?

    Yorumun için teşekkür ederim moderatör abi. Evet zaten her "zamazingo"ya (Güzeldi :)) koymayı düşünmüyorum. Çünkü GTA 4 gibi buglu ve saçma bir oyun çıkabilir diye bu tür belirlemelerde GTA 5'i örnek alıyorum. TXAA'yı GTA 5'deyken çok etkili görmemiştim ama diğer konularla ilgili yardımınız için...
  4. furkanxdgs4

    Nvidia GameWorks Sorunlu mu?

    Merhaba arkadaşlar. Ben bir oyun yapıyorum ve oyunumun bazı özelliklerini ekledikten sonra Nvidia GameWorks teknolojilerinden bazılarını oyunuma eklemek istiyorum. Bunlardan birkaçı HairWorks, TXAA, PCSS, FlameWorks, PhsyX, VXGI'dır. Ben bunları Unreal Engine 4 oyun motoruna ekleyebileceğimi...
Geri
Yukarı