Arama Sonuçları - Sorgulanan Kelime: *

  1. 2

    Oyunlarda uzaktaki nesneler bulanık ve titriyor

    En azından dokulardaki o karartı kalkmış. Dediğim gibi bu toz ayarını hangi ayar altında sunduklarını bilmiyorum. Tamamen kapatmak için de ayar sunmuyorlar. Ayarları kurcalayarak gözünüze en hoş gelen şekilde kullanın. Re-Shade yazılımını da test edebilirsin. Oyunlara ekstra post efekt...
  2. 2

    Oyunlarda uzaktaki nesneler bulanık ve titriyor

    Çok fazla toz yansıması var. Bu ortamdaki yapaylığı azaltmak için kullanılan bir efekt. Büyük ihtimalle sana oyunu 720P gibi hissettiren de bu efekt. Ubisoft oyunlarında çok görebilirsin. Öncüleri onlar desek yeridir. Performansa aşırı etki eder ve benim sevmediğim bir efekt. Ayrıca bu oyunda...
  3. 2

    Oyunlarda uzaktaki nesneler bulanık ve titriyor

    İzlediğin videolarda daha yüksek çözünürlükte ya da oyunun konsol versiyonunda oynuyor olabilirler. Konsol versiyonlarda oyunu çalıştıracak cihazın sınırları olduğundan, buna göre en ideal optimizasyon ve hoş görüntüyü sunmayı hedefliyorlar. Rockstar Games daha çok konsol odaklı bir firma...
  4. 2

    Oyunlarda uzaktaki nesneler bulanık ve titriyor

    Ekran kartları oyun içerisindeki tüm dokuları detaylı gösterecek güçte değiller. Bu yüzden yakındaki objeler hariç uzaktaki objeler en ince detayına kadar render edilmezler. Bu yüzden uzaktaki objeler kötü gözükmesin diye post efekt olarak adlandırdığımız Depth of Field ya da FXAA gibi ayarlar...
Geri
Yukarı