Arama Sonuçları - Sorgulanan Kelime: *

  1. BeyazEsya

    Nesne Tabanlı Programlama Yaklaşımı

    Çok teşekkür ederim, artık kafamdaki soruların cevaplarını aldığımı düşünüyorum. Çünkü ben hep nesne tabanlı dilleri tamamen nesne üzerine kurulu olarak düşünürdüm, yani bana sınıf denildiğinde sadece nesne ile ilgili işlemler yapılabileceği aklıma gelirdi. Bu yüzden de bir türlü anlayamamıştım...
  2. BeyazEsya

    Nesne Tabanlı Programlama Yaklaşımı

    Yok o anlamda değil. Demek istediğim şu: orneklerde hep araba vb. ornekler veriliyor ve bir taslaktan yeni araç nesneleri oluşturuluyor. Ama matematik sınıfından nasil bir nesne olusturcaksin? O yüzden nesne tabanli programlamayi anlayamadım. Ben hep araba ornegindeki gibi düşünüyorum. Bir plan...
  3. BeyazEsya

    Nesne Tabanlı Programlama Yaklaşımı

    Benim kafam halen daha karışık. Mesela oyun üzerinden gidelim. Bir vehicle sınıfı var ve bu sınıfta araçlara özgü davranışlar ve özellikler var. Bizler de bu sınıftan yeni alt sınıflar üretebiliyoruz ve nesneler oluşturabiliyoruz. Fakat mesela her dilde matematik sınıfı da vardır. Bu matematik...
  4. BeyazEsya

    Nesne Tabanlı Programlama Yaklaşımı

    Biraz daha araştırma yapacağım, birkaç takıldığım nokta var.
  5. BeyazEsya

    Nesne Tabanlı Programlama Yaklaşımı

    Yani şöyle diyebilir miyiz: Herhangi bir şeyin soyutlanarak bilgisayar ortamına aktarilip nesnelestirme yaklaşımına nesne yönelimli programlama denir. Örneğin bir cümleyi kafamızda tariyoruz. Buradaki tarama işlemi soyut bir iştir. Bunu dijital dünyaya yine soyut bir şekilde aktarıyoruz ama...
  6. BeyazEsya

    Nesne Tabanlı Programlama Yaklaşımı

    Merhaba, nesne tabanli programlama bizim dünyamıza ait şeylerin soyutlama ile (abstraction) dijital ortama aktarmamiza yarıyorsa: Örneğin Java'da Scanner sınıfı var. Bu sınıf dış dünyadan alınan ve soyutlastirilan bir birim degil. O zaman bu tanım eksik mi oluyor?
Geri
Yukarı