Arama Sonuçları - Sorgulanan Kelime: *

  1. Jonathan North

    Rainbow Six Siege Vulkan vs DirectX

    İşlemci kullanımı Vulkan'da biraz daha düşük seyretti (genel olarak %60-65 arası), ancak bu değer Directx'te daha yüksekti (render scale %50'deyken %98-100 CPU kullanımı gördüm), genel RAM kullanımının da garip bir şekilde arttığını gözlemledim. Onun haricinde sol tarafta yer alan görsellerin...
  2. Jonathan North

    Rainbow Six Siege Vulkan vs DirectX

    Ben en iyisi Directx'te kalayım, az önce benchmark'a soktum makineyi. Değerler tam tersine bende ciddi bir şekilde düştü. Her zamanki gibi Vulkan API, yine AMD kartlara yaradı gibi 🙂. 1080p Ultra Preset Directx 11, (Ambient Occlusion SSBC, Anisotropic Filtering TAA, Render Scale 50/100)...
  3. Jonathan North

    Rainbow Six Siege Vulkan vs DirectX

    Ne kadarlık bir artış mesela? 1080p ultra ayarlarda yaptığın benchmark sonuçlarında ortalamada kaç FPS alıyorsun şu an?
  4. Jonathan North

    Rainbow Six Siege Vulkan vs DirectX

    Geçenlerde üst üste iki gün, otomatik olarak Vulkan Shader ön bellekleme güncellemesi indirildi. Halen Directx modda oynuyorum oyunu, Vulkan'da Nvidia kartlarda performans açısından bir iyileştirme var mı acaba? Ya da CPU kullanımına bir etkisi var mı? @Shimada Sensei, verileri karşılaştırmalı...
Geri
Yukarı