Arama Sonuçları - Sorgulanan Kelime: *

  • Üyeler: tonnnn
  • Grafik ve Tasarım kategorisinde
  • İçerik: Konular, Mesaj
  • Tarihe göre sırala
  1. tonnnn

    Blender Küp Biçimi

    O civarlar olması lazım, o açı noktalar arasında kaç dereceden sonra shade smooth yapacağını belirlersin, gözüne hoş gelen değer olursa onu seç zaten o barı sürükleyerek arttırabilirsin. Küp kenarları 90 derece olduğu için 89 gibi değerler ver diyelim hoş durmadı 2 tane edge cut yapıştır 90...
  2. tonnnn

    Blender Küp Biçimi

    Normals'tan açıyı 89-91 çek öyle bir dene. Bilgisayar başında olmadığım için pek yardımcı olamıyorum. (O yeşil üç nokta vardı 2.91 kullanıyorum ismini unuttum oradan default değer 33 veya 66 olur onu çekeceksin.)
Geri
Yukarı