CS:GO Dust 2 Mid AWP Görüşü Kaldırıldı

xenyvus

Hectopat
Katılım
15 Mayıs 2018
Mesajlar
175
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Merhabalar, dün itibarıyla CS:GO yeni bir büyük güncelleme aldı Riptide Operasyonu geldi ve kesinlikle saçma olduğunu düşündüğüm Dust 2 haritasını Dust 2 yapan middle peek artık tarih oldu, Valve'nin bunu Dust 2'yi yavaş yavaş arka planda bırakmasına çabaladığını düşünüyorum ama hala çok büyük bir kitle CS:GO'yu sırf bu harita için oynuyor. Şahsen bende onlardan biriyim, eğer bu Update eski haline gelmezse oyunu bırakmayı düşünüyorum. 2.000 saat oynama sürem var ve çoğu Dust 2 de geçti, Valve'nin sunucuları hala 64 tickrate yaşadığımız yıla göre çok yavaş kalıyor ve sürekli saçma sapan güncellemeler geliyor tavuk skinleri vs. benim düşüncem eğer Valve sunucuları 128 tickrate yapmazsa kaderi FACEIT'e kalacak gibi duruyor şu an CS:GO'yu ayakta tutan zaten FACEIT gibi umarım bundan sonra daha mantıklı güncellemer gelir yoksa CS:GO oynanacak bir oyun olmaktan çıkacak gibi duruyor.
 

Dosya Ekleri

  • cs1.png
    cs1.png
    1,3 MB · Görüntüleme: 527
  • cs2.png
    cs2.png
    1,3 MB · Görüntüleme: 519
  • cs3.png
    cs3.png
    2,9 MB · Görüntüleme: 597
Son düzenleyen: Moderatör:
1 Haftadır mouse yoktu. Dün geldi ve gece 4'e kadar oynadım oyunu. Şimdide bu güncelleme ciddi mi ? Gerçekte 1.5 dust 2'si mi ?
 
Çokça iyi bir karar olmuş. CT takımında B oyuncularından en az biri oyuna 30 canla başlıyordu. Ne kadar smoke atarsan at çok rahat hasar verebiliyordu.
Sis attıktan sonra hasar alıyorsan o biraz şansına, belirli kümelerde orta koridorda aşırı fazla bekleme oluyordu 3 AWP ile orta koridoru tutanlar vs. ama yüksek kümelerde pek fazla sorun değil bu bence.
 
Çokça iyi bir karar olmuş. CT takımında B oyuncularından en az biri oyuna 30 canla başlıyordu. Ne kadar smoke atarsan at çok rahat hasar verebiliyordu.

Asıl olay orada zaten, risk alıyorsun.
CT olduğun halde midden T de düşürebilirsin veya ölürsün.
Sis'den vurmak, adam zıpladığı halde kapıdan vurmak, karşıda AWP'li adam varken ssg ile kafa atıp sevinmek, arkadaşının zıplayıp fake vermesi ve senin çıkıp vurman...
Bu tarz bütün olayları bitirmiş.

Ayrıca info da alınamayacak, mesela tek adam kaldı T takımında, T Base'den B ye dönerken görüp ona göre oynardık, artık mecbur 1 kişi A 1 kişi B kalacak.
 
Asıl olay orada zaten, risk alıyorsun.
CT olduğun halde midden T de düşürebilirsin veya ölürsün.
Sis'den vurmak, adam zıpladığı halde kapıdan vurmak, karşıda AWP'li adam varken ssg ile kafa atıp sevinmek, arkadaşının zıplayıp fake vermesi ve senin çıkıp vurman...
Bu tarz bütün olayları bitirmiş.

Ayrıca info da alınamayacak, mesela tek adam kaldı T takımında, T Base'den B ye dönerken görüp ona göre oynardık, artık mecbur 1 kişi A 1 kişi B kalacak.

Ona göre bir oyun kurulur artık. Rekabet artar.

Bu değişim sayesinde oyuna 5V4 başlama olayı kalkar.
 

Geri
Yukarı