Kaldırımla denize verdiğin önem çok yüksek, gerisi acele olmuş senin shader araştırmanı düşünürsek;
iskele alabanda, plastik görünüyor yakındakiler,
lastikler F1'den yeni gelmiş sıcacık, deformasyon gerek önde görünenlerde, arkayı esgeçebilirsin karanlık nasılsa,
küçük lambada point light veya IES veya lowpoly emission material ile lamba hissinü düzenleyebilirsin,
post process'de glow kurtarabilir,
bu kadar emeğe bir de en azından iskele önüne kadar volume object görünürlüğü değiştirip odağı kaldırım ve lambaya çekecektir,
lamba materyaline düşük noise pattern ekleyebilirsin - en azından burada görünmüyor.
Ay ışığı emission? O mu baskın yoksa sağdan gelen sıcak ışık nedir?
CyclesX render süresi 1920x1080'i 10dk den fazla tutuyorsa RTX kartta Optix ile optimizasyonu basitleştirebilirsin.