C# "emit" kodu çalışmıyor

etol4040

Hectopat
Katılım
10 Mayıs 2020
Mesajlar
937
Çözümler
7
ParticleSystem.Play diye bir kod var da onu nasıl kullanacağım? Ve emit yazınca compiler error veriyor.
Bütün kod:
C#:
using System.Collections;

using System.Collections.Generic;

using UnityEngine;

using UnityEngine.UI;



public class AtesEtme : MonoBehaviour {



    public float mermı, sarjor, taplammermi, menzil, hasar1, hasar2, sıradakiates, ateszamani, sayi, zaman, maxzaman;

    public bool ates,reload;

    RaycastHit hit;

    ParticleSystem.Play muzzle;

    public Text mermiyazi;

    private object muzzzle;



    void Start () {

        zaman = maxzaman;

        muzzle = GetComponentInChildren<ParticleSystem.Play> () ;

    }



    // Update is called once per frame

    void Update () {

        mermiyazi.text = ""+mermı+"/"+taplammermi;

        if (Input.GetMouseButton(0) && mermı > 0 && Time.time > sıradakiates && !reload){

            ates = true;

            muzzzle.ParticleSystem.Play = true;

            sıradakiates = Time.time + ateszamani;

            mermı -= 1;

            )



            if (Input.GetMouseButtonUp (0) || mermi == 0) {

                muzzle.ParticleSystem.Play = false;



        }

        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.R) && mermı != 30 && !reload)

        {

            reload = true;

        }

        if (reload)

        {

            sayi = sarjor - mermı;

            zaman -= Time.deltaTime;

            if(zaman <= 0)

            {

                reload = false;

                zaman = maxzaman;

                if (sayi > taplammermi)

                {

                    mermı += taplammermi;

                    taplammermi = 0;

                }

                if (sayi < taplammermi)

                {

                    mermı += sayi;

                    taplammermi -= sayi;

                }

            }

        }

    }

    void FixedUpdate()

    {

        if (ates) {

            ates = false;

            if (Physics.Raycast(Camera.main.transform.position,Camera.main.transform.forward,out hit,menzil)){

                if(hit.transform.tag == "Dusman")

                {

                    Debug.Log("düşmana değdin");

                }

            }

        }

    }

}
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Kod nasıl paylaşılır ?

Kullandığınız compiler nedir ?
C#:
using System.Collections; using System.Collections.Generic; using UnityEngine; using UnityEngine.UI; public class atesetme : MonoBehaviour { public float mermı, sarjor, taplammermi, menzil, hasar1, hasar2, sıradakiates, ateszamani, sayi, zaman, maxzaman; public bool ates,reload; RaycastHit hit; public Text mermiyazi; void Start () { zaman = maxzaman; } // Update is called once per frame void Update () { mermiyazi.text = ""+mermı+"/"+taplammermi; if (Input.GetMouseButton(0) && mermı > 0 && Time.time > sıradakiates && !reload){ ates = true; sıradakiates = Time.time + ateszamani; mermı -= 1; } if (Input.GetKeyDown(KeyCode.R) && mermı != 30 && !reload) { reload = true; } if (reload) { sayi = sarjor - mermı; zaman -= Time.deltaTime; if(zaman <= 0) { reload = false; zaman = maxzaman; if (sayi > taplammermi) { mermı += taplammermi; taplammermi = 0; } if (sayi < taplammermi) { mermı += sayi; taplammermi -= sayi; } } } } void FixedUpdate() { if (ates) { ates = false; if (Physics.Raycast(Camera.main.transform.position,Camera.main.transform.forward,out hit,menzil)){ if(hit.transform.tag == "Düşman") { Debug.Log("düşmana değdin"); } } } } }
Kod nasıl paylaşılır ?

Kullandığınız compiler nedir ?
Ne demek?
 
Kodu nerede yazıyorsunuz ?
Visual Studio 2017 de Unitye Script Yazıyorum.
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.
videoda sıkıntıyı gösterdim
KDR8070.
Unity'den FPS oyun yazıyorum fakat muzzleflash yapmam gerek emit olmuyor.
 
Son düzenleme:

Geri
Yukarı