C# Kodda Hata

wisdomlib

Decapat
Katılım
18 Kasım 2021
Mesajlar
20
Yer
Bursa
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Meslek
Öğrenci
Aşağıdaki koddaki hatayı söyler misiniz? Bulamıyorum.

C#:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class NewBehaviourScript : MonoBehaviour.
{

 public float velocity = 1f.
 private Rigidboyd2D rb2D;

 void Start()
 {
 rb2D = GetComponent<Rigidboyd2D>();
 }

 void Update()
 {
 if(Input.GetMouseButtonDown(0))
 {

 rb2D.velocity = Vector.up * velocity;
 }
 }
}
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Hata olduğunu kendiniz anlayamadıysanız sistem çıktı vermiştir ki siz hata olduğunu anlayın. Unity üzerinde çıkan hatayı belirtir misiniz? Yanlış hatırlamıyorsam pencerenin alt kısmında gözüküyor.
 
Aşağıdaki koddaki hatayı söyler misiniz? Bulamıyorum.

C#:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class NewBehaviourScript : MonoBehaviour.
{

 public float velocity = 1f.
 private Rigidboyd2D rb2D;

 void Start()
 {
 rb2D = GetComponent<Rigidboyd2D>();
 }

 void Update()
 {
 if(Input.GetMouseButtonDown(0))
 {

 rb2D.velocity = Vector.up * velocity;
 }
 }
}

Çıktıdaki hatayı paylaşır mısınız?
 
Kod:
using System.Collections;

using System.Collections.Generic;

using UnityEngine;



public class NewBehaviourScript : MonoBehaviour.

{



 public float speed= 1f; // ikinci ve üçüncü hata, velocity değeri zaten mevcut tekrar tanıtamazsınız ve burada ; değil . kullanmışsınız.

 private Rigidbody2D rb2D;



 void Start()

 {

 rb2D = GetComponent<Rigidbody2D>(); //Birinci hata rigidboyd değil rigidbody olacak

 }



 void Update()

 {

 if(Input.GetMouseButtonDown(0))

 {



 rb2D.velocity = rb2D.gameObject.transform.up * speed;

 }

 }

}

3 tane hata buldum. Yukarıdaki kodu kopyalayıp deneyin.
 
Son düzenleme:
Kod:
using System.Collections;

using System.Collections.Generic;

using UnityEngine;

public class NewBehaviourScript : MonoBehaviour.

{

 public float speed= 1f; // ikinci ve üçüncü hata, velocity değeri zaten mevcut tekrar tanıtamazsınız ve burada ; değil . kullanmışsınız.

 private Rigidbody2D rb2D;

 void Start()

 {

 rb2D = GetComponent<Rigidbody2D>(); //Birinci hata rigidboyd değil rigidbody olacak.

 }

 void Update()

 {

 if(Input.GetMouseButtonDown(0))

 {

 rb2D.velocity = rb2D.gameObject.transform.up * speed;

 }

 }

}

3 tane hata buldum. Yukarıdaki kodu kopyalayıp deneyin.



Yine hata verdi.

Hata olduğunu kendiniz anlayamadıysanız sistem çıktı vermiştir ki siz hata olduğunu anlayın. Unity üzerinde çıkan hatayı belirtir misiniz? Yanlış hatırlamıyorsam pencerenin alt kısmında gözüküyor.

Notepadd++ üzerinden kodlama yapıyorum hatayı göstermiyor.
 

Dosya Ekleri

  • 1657096503224.png
    1657096503224.png
    19,1 KB · Görüntüleme: 25
Monobehaviourdan sonra . var. Hataya o sebep oluyor sanırım. Ve evet sakince o notepad++ ı yere bırakın ve Visual studioya geçin :D Hele de unity için
 
Kod:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;

using UnityEngine;

public class NewBehaviourScript : MonoBehaviour,

{

 public float speed= 1f; // ikinci ve üçüncü hata, velocity değeri zaten mevcut tekrar tanıtamazsınız ve burada ; değil . kullanmışsınız.

 private Rigidbody2D rb2D;

 void Start()

 {

 rb2D = GetComponent<Rigidbody2D>(); //Birinci hata rigidboyd değil rigidbody olacak.

 }

 void Update()

 {

 if(Input.GetMouseButtonDown(0))

 {

 rb2D.velocity = rb2D.gameObject.transform.up * speed;

 }

 }

}

Tekrar deneyin.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı