Çözüldü C# "Member Modifier 'public' must precede the member type and name" hatası

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.

etol4040

Hectopat
Katılım
10 Mayıs 2020
Mesajlar
937
Çözümler
7
Kod:
using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;
using System.Collections;

public class AtesEtme : MonoBehaviour {

    public float mermi,sarjor,toplammermi,menzil,hasar,hasar1,siradakiates,ateszamani,sayi,zaman,maxzaman;
    public bool ates,reload
    RaycastHit hit; (Member Modifier 'public' must precede the member type and name)
    RaycastHit.point

    public Text mermiyazi; (cannot use more than one type for,using,fixed or declarataion statement)

    void Start () {
        zaman = maxzaman;
    }


    void Update () {
        mermiyazi.text = "" + mermi + "/" + toplammermi;
        if (Input.GetMouseButton (0) && mermi > 0 && Time.time > siradakiates && !reload) {
            ates = true;
            siradakiates = Time.time + ateszamani;
            mermi--;
        }

        if (Input.GetKeyDown (Keycode.R) && mermi != 30 && !reload) {
            reload = true;
        }

        if(reload) {
            sayi = sarjor - mermi;
            zaman -= Time.deltaTime;
            if(zaman <= 0) {
                reload = false;
                zaman = maxzaman;
                if(sayi > toplammermi) {
                    mermi += toplammermi;
                    toplammermi=0;
                }
                if(sayi < toplammermi) {
                    mermi += sayi;
                    toplammermi-=sayi;
                }
            }
        }
    }

    void FixedUpdate () {
        if(ates) {
            ates = false;
            if(Physics.Raycast(Camera.main.transform.position,Camera.main.transform.forward, out hit ,menzil)) {
                if(hit.transform.tag == "Dusman") {
                    Debug.Log ("Dusman Vuruldu");
                    Destroy (hit.transform.gameObject);
                }
            }
        }
    }
}



 
Çözüm
Bu EnvironmentVariableTarget kısmı yanlış. Orada olmamalı, bu yüzden bir sonraki cümlede hatayı alıyorsunuz.
Bu EnvironmentVariableTarget kısmı yanlış. Orada olmamalı, bu yüzden bir sonraki cümlede hatayı alıyorsunuz.
 
Çözüm
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…