C# Unity assebmly referance hatası

Hocam en başa Using UnityEngine.UI eklemeniz gerekiyor. Arayüze ait buton,fotoğraf gibi şeyler eklerken UI elementlerini dahil etmelisiniz. Anladığım kadarıyla Unity varsayılan kod editörünüzü bulamıyor. Preferences kısmında varsayılan editörünüzü seçerseniz kod tahminleri,unity ye ait objeleri ve onların özelliklerini kolaylıkla bulabilirsiniz.
 
update fonksiyonunu Class içine almanız lazım. Son eklenen kütüphane bende yok o yüzden tam olarak kontrol edemiyorum.

C#:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityStandardAssets.Characters.ThirdPerson;

public class ThirdPersonInput : MonoBehaviour
{

    public FixedJoystick LeftJoystick;
    public FixedButton Button;
    public FixedTouchField TouchField;
    protected ThirdPersonUserControl Control;

    protected float CameraAngle;
    protected float CameraAngleSpeed = 0.2f;

    // Use this for initialization
    void Start()
    {
        Control = GetComponent<ThirdPersonUserControl>();
    }

    void Update()
    {
        Control.m_Jump = Button.Pressed;
        Control.Hinput = LeftJoystick.inputVector.x;
        Control.Vinput = LeftJoystick.inputVector.y;

        CameraAngle += TouchField.TouchDist.x * CameraAngleSpeed;

        Camera.main.transform.position = transform.position + Quaternion.AngleAxis(CameraAngle, Vector3.up) * new Vector3(0, 3, 4);
        Camera.main.transform.rotation = Quaternion.LookRotation(transform.position + Vector3.up * 2f - Camera.main.transform.position, Vector3.up);

    }
}

// Update is called once per frame
 
Hocam en başa Using UnityEngine.UI eklemeniz gerekiyor

update fonksiyonunu Class içine almanız lazım. Son eklenen kütüphane bende yok o yüzden tam olarak kontrol edemiyorum.

C#:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityStandardAssets.Characters.ThirdPerson;

public class ThirdPersonInput : MonoBehaviour
{

    public FixedJoystick LeftJoystick;
    public FixedButton Button;
    public FixedTouchField TouchField;
    protected ThirdPersonUserControl Control;

    protected float CameraAngle;
    protected float CameraAngleSpeed = 0.2f;

    // Use this for initialization
    void Start()
    {
        Control = GetComponent<ThirdPersonUserControl>();
    }

    void Update()
    {
        Control.m_Jump = Button.Pressed;
        Control.Hinput = LeftJoystick.inputVector.x;
        Control.Vinput = LeftJoystick.inputVector.y;

        CameraAngle += TouchField.TouchDist.x * CameraAngleSpeed;

        Camera.main.transform.position = transform.position + Quaternion.AngleAxis(CameraAngle, Vector3.up) * new Vector3(0, 3, 4);
        Camera.main.transform.rotation = Quaternion.LookRotation(transform.position + Vector3.up * 2f - Camera.main.transform.position, Vector3.up);

    }
}

// Update is called once per frame
olmadı hocam
 
Console üzerindeki hataları paylaşır mısınız ?
Assets\ThirdPersonInput.cs(30,39): error CS1061: 'Joystick' does not contain a definition for 'inputVector' and no accessible extension method 'inputVector' accepting a first argument of type 'Joystick' could be found (are you missing a using directive or an assembly reference?)

Assets\ThirdPersonInput.cs(28,33): error CS1061: 'Button' does not contain a definition for 'Pressed' and no accessible extension method 'Pressed' accepting a first argument of type 'Button' could be found (are you missing a using directive or an assembly reference?)
 
Hocam büyük küçük harfler yüzünden metotlara erişemiyor olabilirsiniz. Dediğim gibi varsayılan kod editörünüzü seçip tekrar bu metotlara erişmeyi dener misiniz
 
Hocam büyük küçük harfler yüzünden metotlara erişemiyor olabilirsiniz. Dediğim gibi varsayılan kod editörünüzü seçip tekrar bu metotlara erişmeyi dener misiniz
hemen
Hocam büyük küçük harfler yüzünden metotlara erişemiyor olabilirsiniz. Dediğim gibi varsayılan kod editörünüzü seçip tekrar bu metotlara erişmeyi dener misiniz
varsayılanda hocam
 

Yeni konular

Geri
Yukarı