The NVIDIA GeForce GTX 1630 launches today. The new card is targeted at the sub-$200 segment and goes head-to-head with AMD's Radeon RX 6400 and Intel's ARC A380. Unlike the Radeon, the GTX 1630 has support for the full PCIe x16 interface.
DLSS destekli olursa Ray Tracing de içerir ve f/p olmaz. İki teknoloji için de TPU kullanıyor NVIDIA, AMD gibi düz kas gücüne ve yazılıma atmıyor. TPU koymuşken de neden kuru kuru DLSS için yapsın bunu? Hem FSR 2.0 varken DLSS'in ne gibi bir artı sunacağını bilmiyorum bu seviyede bir kart için, o da yeterli olacaktır.
DLSS destekli olursa Ray Tracing de içerir ve f/p olmaz. İki teknoloji için de TPU kullanıyor NVIDIA, AMD gibi düz kas gücüne ve yazılıma atmıyor. TPU koymuşken de neden kuru kuru DLSS için yapsın bunu? Hem FSR 2.0 varken DLSS'in ne gibi bir artı sunacağını bilmiyorum bu seviyede bir kart için, o da yeterli olacaktır.
Tensor çekirdekleri düşük seviye bir karta alelade eklenecek şeyler değil, eklersin fakat maliyetini de artırırsın. Kim neden %50 daha fazla ödemek istesin bu kadar alt seviyedeki bir kart için ve neden üretici böyle güzel çekirdekleri ziyan etmek istesin. Çok isteyen FSR açar, NIS açar.
Tensor çekirdekleri düşük seviye bir karta alelade eklenecek şeyler değil, eklersin fakat maliyetini de artırırsın. Kim neden %50 daha fazla ödemek istesin bu kadar alt seviyedeki bir kart için ve neden üretici böyle güzel çekirdekleri ziyan etmek istesin. Çok isteyen FSR açar, NIS açar.