G3258 ve GTX 560 sistem 3D grafik ve Render için yeterli mi?

uuubeybi

Hectopat
Katılım
7 Kasım 2014
Mesajlar
23
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Arkadaşlar merhaba, 3 aydır sistem toplamaya çalışıyorum ve şu ana kadar elimdeki parçalar intel pentium g3258 / g-skill 16 gb ram ve gtx 560

Yarın gidip Asus z-97-a almayı düşünüyorum. Pc'yi çoğunlukla 3d işler için ve ara sıra tf2, cs vb. oynamak için kullanacağım. Oyun çok önemli değil ama maya'da viewport fps sayısı benim için çok önemli. Ofiste kullandığım sistemde de gtx 560 olmasına rağman xeon işlemci sayesinde fps düşük olmuyor 3d'de. O yüzden ekran kartını düşük tutmayı düşünüyorum.

Ortada bir de şöyle durum var kullandığım 3d program(maya) render veya nlocth vs vs. dışında diğer çekirdekleri kullanmıyor olması. Bu durumda g3258 tam bir f/p canavarı olacak.

Arkadaş da aklıma bütçem olmasa da biraz zorlayıp i7 4790k yada 477ok alma fikrini soktu. Fakat elimde de vatan'dan bir anlık acele ile alınma g3258 var ve sadece kutusunu açtım, daha kullanmadım. Acaba işlemcinin performansına bakıp beğenmezsem iade edebilir miyim ?

Bir diğer seçenek ise soğutucu alıp g3258'e o.c yapmak. Aranızda g3258'i kullanmış olan varsa yorumlarını alabilir miyim ?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Uyarı! Bu konu 10 yıl önce açıldı.
Muhtemelen daha fazla tartışma gerekli değildir ki bu durumda yeni bir konu başlatmayı öneririz. Eğer yine de cevabınızın gerekli olduğunu düşünüyorsanız buna rağmen cevap verebilirsiniz.

Geri
Yukarı