GTA 5 arkadan patlama sesi geliyor

Maviares

Hectopat
Katılım
26 Mayıs 2020
Mesajlar
502
Çözümler
2
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
GTA 5'in hikayesini bugün oynamaya başladım. Micheal ile teknoloji şirketini sabote ettiğimiz göreve kadar geldim ancak oyunu oynarken arkadan silah veya patlama sesi geliyor. Bu sadece oyun akışında değil ara sahnelerde de oluyor. Mesela Lester'in evine ilk gittiğimiz zaman onunla konuşurken patlama sesi geldi sadece 1 defa geliyor bu ses sonra gidiyor 10-15 dakika da bir oluyor.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
GTA 5'in hikayesini bugün oynamaya başladım. Micheal ile teknoloji şirketini sabote ettiğimiz göreve kadar geldim ancak oyunu oynarken arkadan silah veya patlama sesi geliyor. Bu sadece oyun akışında değil ara sahnelerde de oluyor. Mesela Lester'in evine ilk gittiğimiz zaman onunla konuşurken patlama sesi geldi sadece 1 defa geliyor bu ses sonra gidiyor 10-15 dakika da bir oluyor.
Arkada çatışma sesleri de var. Oyun kendisi koymuş onları.
 
Simeon'ın galerisinin önüne git ve bekle aynı sesler gelecek ama seslere doğru gittikçe hiçbir şey bulamadığını fark edeceksin. Çünkü şehir atmosfer sesleri onlar.
 
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.

Ben de yaşıyorum bu durumu. Birçok kişi de yaşamış. Genelde Michael'in evinin içinde, etrafında vs. oluyor diyorlar. Uçaklar veya uçak çarpışmaları denmiş genel olarak.

Şöyle bir açıklık getirilmiş, Michael'in evindeki her bir odada sensör veya benzeri bir trigger varmış. Evin içindeyken performansı arttırmak için havadaki araçları durdurmak amacıyla konulmuş. İşte karakter değiştirince de o kamera hareketini biliyorsunuz böyle yukarı çıkıyor aşağı iniyor, o sırada yukarıdayken uçakları görebiliyorsunuz ama kamera aşağı hareket ettikten sonra yeni karaktere geçince yukarı baktığınızda göremiyorsunuz. Ama onlar hala orada bulunuyormuş, sadece gözükmüyormuş. Olay burada başlıyor, bazen Micheal'in evindeki bu sensörler/triggerlar bozuluyormuş (evin etrafında herhangi bir uçak olmayınca) oyun bir uçak yaratıyormuş ve uçağı kullanan pilotu yok ediyormuş.

Reddit'te bu şekilde açıklanmış, olay örgüsü tam net değil ama sebep bu büyük ihtimalle.

Geri kalan sesler de atmosferik sesler, klasik.
 
Oyunun kendisinde var o. Herkeste oluyor. Oyun içi atmosferi daha iyi yapmak için koyulmuş. Mesela polisin kovaladığı normal karakterler de var.
tamam da Lester'ın evinde 0 ses iki kişi konuşuyor ve patlama sesi geliyor. hiç çığlık bağırış çağırış da yok. Bu arada herhangi bir karakterle evde yalnızken yürüme sesleri geliyor durduğum halde. karakterin kendisinden gelmediğine eminim
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.

Ben de yaşıyorum bu durumu. Birçok kişi de yaşamış. Genelde Michael'in evinin içinde, etrafında vs. oluyor diyorlar. Uçaklar veya uçak çarpışmaları denmiş genel olarak.

Şöyle bir açıklık getirilmiş, Michael'in evindeki her bir odada sensör veya benzeri bir trigger varmış. Evin içindeyken performansı arttırmak için havadaki araçları durdurmak amacıyla konulmuş. İşte karakter değiştirince de o kamera hareketini biliyorsunuz böyle yukarı çıkıyor aşağı iniyor, o sırada yukarıdayken uçakları görebiliyorsunuz ama kamera aşağı hareket ettikten sonra yeni karaktere geçince yukarı baktığınızda göremiyorsunuz. Ama onlar hala orada bulunuyormuş, sadece gözükmüyormuş. Olay burada başlıyor, bazen Micheal'in evindeki bu sensörler/triggerlar bozuluyormuş (evin etrafında herhangi bir uçak olmayınca) oyun bir uçak yaratıyormuş ve uçağı kullanan pilotu yok ediyormuş.

Reddit'te bu şekilde açıklanmış, olay örgüsü tam net değil ama sebep bu büyük ihtimalle.

Geri kalan sesler de atmosferik sesler, klasik.
en mantıklı sonuç bu sanırım. Teşekkür ederim.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı