Minecraft seus shader piksel piksel falan gözüküyor

İşletim sistemi
Windows 10

Metehan023

Decapat
Katılım
16 Ekim 2021
Mesajlar
267
Yer
Ankara Eryaman
Daha fazla  
Sistem Özellikleri
İ3 10100F
Evga Gtx 1660
32gb ram
Asrock anakart
500gb m2 ssd
2 tb hdd
Corsair 500w psu

Asus tuf 165hz ips 1080p 27 inç monitör
G pro x kablolu kulaklık
G502x kablolu mouse
Redragon k582 klavye
Cinsiyet
Erkek
RAM
8gb 1600mhz
Ekran kartı
Gtx 980
Anakart
h81m-d r2.0
İşlemci
i5 4460
Gölgeler piksel piksel ve glitch falan oluyor.
Ve mor camdan bakarken piksel piksel gözüküyor.
Ve meşale ben hareket ederken ghosting gibi bir şey oluyor.

2023-07-30_23.13.02.png


2023-07-30_23.12.31.png
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Ben bir sorun göremedim. Gölgelerin piksel piksel olmasında bir sorun yok. Gerçek hayatta zaten gölgeler oyunlardaki gibi keskin ve net bir şekilde düşmez. Ray Tracing ile işlenmiyorsa görüntüler bu şekil gerçekçi gölge zor görürsünüz. Oyun üreticilerinin genel tercihi daha az kaynak harcayan düz gölgelendirmedir. Güneş altında kendi gölgenize bakarsanız kendi gölgenizin de ayağınızdan uzaklaştıkça sınırlarının belirsizleştiğini görebilirsiniz. Shader'larda çoğunlukla gerçekçilik ön planda olduğu için gölgeler net değil, blurlu olur. Çünkü gerçekte de öyledir.

Sağa sola gidince ghosting olayı zaten motion blur. O internetteki gerçekçi 4K videolarındaki sinematik efekti vermek için. Kapatırsanız gider.
 
Hocam gölge kalitesini ve işleme kalitesini 2x yaparsanız bir şey kalmıyor. Tavsiyem Wisdom shaders dir. Ray tracing konusunda çok başarılı bir Shaderdir Wisdom shaders.
 
Ben bir sorun göremedim. Gölgelerin piksel piksel olmasında bir sorun yok. Gerçek hayatta zaten gölgeler oyunlardaki gibi keskin ve net bir şekilde düşmez. Ray Tracing ile işlenmiyorsa görüntüler bu şekil gerçekçi gölge zor görürsünüz. Oyun üreticilerinin genel tercihi daha az kaynak harcayan düz gölgelendirmedir. Güneş altında kendi gölgenize bakarsanız kendi gölgenizin de ayağınızdan uzaklaştıkça sınırlarının belirsizleştiğini görebilirsiniz. Shader'larda çoğunlukla gerçekçilik ön planda olduğu için gölgeler net değil, blurlu olur. Çünkü gerçekte de öyledir.

Blok kırdıktan sonra yavaş yavaş yok oluyor bir de.
 

Geri
Yukarı