Aynı oyun motorunu kullanmak, özgünsüzlük anlamına gelmez ki? Ona bakarsak Visual Studio Code kullananlar da özgün olmuyor? Hazır assest konusunda haklısın.
Aynı oyun motorunu kullanmak, özgünsüzlük anlamına gelmez ki? Ona bakarsak Visual Studio Code kullananlar da özgün olmuyor? Hazır assest konusunda haklısın.
Hazırı falan önemli değil sonuç olarak bu oyunu yapan kişi kod yazıyor emek veriyor kişi sayısı ve maddi durum az ise hazır assest kullanmak normal bir şey.
Hazırı falan önemli değil sonuç olarak bu oyunu yapan kişi kod yazıyor emek veriyor kişi sayısı ve maddi durum az ise hazır assest kullanmak normal bir şey.
Adamakıllı herkes için kullanıma açık birkaç tane oyun motoru var zaten, bunu demediğimizi varsayıyorum. (Firmaların kendi oyun motorları hariç.) Hazır tool, hazır asset mevzusuna gelirisek: Assetler veya toollar ne için var? Oyun yaparken işi kolaylaştırsın diye var öyle değil mi? (direk kopyalamadığı sürece) Bir insanın elinde fırsat varken neden zor yolu seçsin? Üstelik oyunu hızlıca bitirmeye çalışıyorsa ve bütçesi az ise. Herkesin elinde bütçe olmuyor, sonuçta işin ucunda emek var. Ayrıca hazır tool veya asset kullanınca özgünlük bitmiş olmuyor bunu da belirteyim.
Aynı oyun motorunu kullanmak, özgünsüzlük anlamına gelmez ki? Ona bakarsak Visual Studio Code kullananlar da özgün olmuyor? Hazır assest konusunda haklısın.
Arkadas kimsenin yeni bir oyun ozelligi yapmamamasindan yakiniyor. Siz oyunun yapildigi editoru ozgunsuzluk benzetmesi yapiyorsunuz. Biraz farkli konular sanki.
Senaryo özgün olduktan sonra diğer şeylerin çok da önemi kalmıyor benim açımdan. Hee senaryo özgün değilse diğer şeyler kaliteli olmalı ki sıkmasın beni büyülesin grafik anlamında.