C# Okey oyununda CS0246 hatası

BabaVoss035

Femtopat
Katılım
26 Mayıs 2023
Mesajlar
8
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
C#:
public class Block : MonoBehaviour

{
    public string type = "";
    public string number = "";
    public bool isJoker = false;
    Spriterenderer spriteRenderer;
    // Start is called before the first frame update
    void Start()
    {
        spriteRenderer = GetComponent<SpriteRenderer>();
    }

    // Update is called once per frame
    void Update()
    {
        this.transform.position = Camera.main.ScreenPointToray(Input.mousePosition).GetPoint(5);
    }
    public void setEmptyBlockSprite(Sprite sprite)
    {
        spriteRenderer.sprite = sprite;
        type = sprite.name.Split('_')[0];
        number = sprite.name.Split('_')[1];
    }
}

teknopat.png
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Yine aynı şekilde yazım hatası yapmışsınız. ScreenPointToRay olarak yazılması gerekiyor 'R' harfini küçük yazmışsınız.
Evet çalıştırabildim teşekkür ederim. Ama şimdi beraberinde bundan bağımsız yeni hatalar alıyorum(okey taşını elime alamıyorum) dc gibi bir yerden yardımcı olabilme şansınız var mı daha önce hiç forumlarda bulunmadığım için kontrol etmeyi unutuyorum sizi bekletmemek adına.
 
Evet çalıştırabildim teşekkür ederim. Ama şimdi beraberinde bundan bağımsız yeni hatalar alıyorum(okey taşını elime alamıyorum) dc gibi bir yerden yardımcı olabilme şansınız var mı daha önce hiç forumlarda bulunmadığım için kontrol etmeyi unutuyorum sizi bekletmemek adına.
Üzgünüm Unity bilmiyorum. Diğer sorunlar için ilgili kod kısımlarıyla beraber yeni konu açarsanız arkadaşlar yardımcı olurlar.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı