RE4'de RE7'de tasarım anlamında problemli oyunlar. RE7'nin başları çok korkutucu ve keyifliyken sonlara doğru eline silahını alıp önüne gelene sıktığın bir oyun oluyor ve mekanikler ve mekan tasarımları bu önüne gelene sıkarak ilerlediğin yapıyı iyi desteklemiyor. RE4 ise bozuk temposu olan(Yani yer yer sakin yer yer aksiyon ile oyuncuyu ayık tutmak yerine her ilerlediğinde aksiyonu daha da arttırarak yoran bir yapısı var) ve kendini bu tempoya kıyasla iyi yenilemeyemediği için tekrara düşen bir oyun. Hem RE7'nin hem de RE4'ün yapısını alıp karıştırıp ve mükemmelleştirip sunan oyun RE Village'dir. RE4'deki gibi bol aksiyon sunmasına rağmen tempo anlamında bozuk bir oyun değil ve üstüne RE7'nin başlarındaki gerginliği de vermeyi başarabiliyor.