Paul Walker
Hectopat
Daha fazla
- Cinsiyet
- Erkek
Şu an RE4 oynuyorum açık alanda geçtiği için fazla korkmuyorum ama RE2 kapalı alanda geçiyor sanırım, kapalı alan demek bolca köşe demek, bolca köşe jumpscare demek. Oyunu oynatmayacak kadar çok mu jumpscareler?
Sanırım insandan insana farklılık gösterir fakat FNAF kadar olmasa da içinde jumpscare bulunduran oyun bana göre her türlü korkunçtur. Ve sanırım bu oyunda jumpscare olmasa da ani hareketlere biraz yer vermişler gibi gözüküyor yani çok korkunç değil dediğim gibi jumpscarelerda hafif hafif.Şu an RE4 oynuyorum açık alanda geçtiği için fazla korkmuyorum ama RE2 kapalı alanda geçiyor sanırım, kapalı alan demek bolca köşe demek, bolca köşe jumpscare demek. Oyunu oynatmayacak kadar çok mu jumpscareler?
RE2 remake bir korku değil gerilim ve hayatta kalma oyunudur. Eğer oyunda her önüne gelen zombiye sıkarsan mermin tükenebilir ve oyunda mermi gerçek anlamda sınırlı sayıda var. Haritadaki tüm mermileri alıp zombilere harcarsan bosslarda ve sonraki mekanlarda sıkıntı yaşarsın. Öte yandan oyunun ortalarında gelen ve oyunun büyük bir kısmında seni takip eden mr. X bir adam var. Bu adam oyunda aynı senin gibi canlı olarak hareket edip haritada geziniyor ve ayak sesleri bile insanı geriyor. Koşunca ve ateş edince sana doğru gelmeye başladığı için ayrı bir gerginlik oluyor. Ama gerçekten oyunda korkudan bağırıp altına kaçıracağın bir yapı yok. Daha çok mühimmat yönetimi(sağlık, mermi vb.) Ve mr. X geriyor insanı. Ha bir de oyunda envanter yönetimi de önemli. Hangi anahtar eşyasının nerede işe yarayacağını bilmediğin için onu sandığı atmak ve gittiğin yerde ona ihtiyacın olduğunu görmek üzüyor. "e anahtar eşyalarını hep yanımda tutarım." dersen bende şunu sorarım "mermi, sağlık itemi, bıçak(oyunda bıçaklar kırılabiliyor ve kırılarsa bir zombi seni yakaladığında kendini savunma şansın hiç olmuyor), başka bir anahtar itemi geldiğinde onu nasıl alacaksın?". Kısa kesecek olursak, RE4'ün aksine oldukça gerileceğin bir oyun fakat korkmazsın.
RE7'nin ilk kısımları gibi aşırı gergin değil hocam. Yine diken üstündesiniz fakat RE2 dikeni RE7 dikeni kadar acıtmayacak türden.RE7 gibi mi hocam? Yoksa gerilim daha fazla mı?
Oyunun yarısını oynadım dediğiniz gibi jumpscare ile karşılaşmadım. Sadece zombilerin seni kovalarken keşif yapmanın verdiği gerginlik var.Şu an RE4 oynuyorum açık alanda geçtiği için fazla korkmuyorum ama RE2 kapalı alanda geçiyor sanırım, kapalı alan demek bolca köşe demek, bolca köşe jumpscare demek. Oyunu oynatmayacak kadar çok mu jumpscareler?
RE2 Remake bir korku değil gerilim ve hayatta kalma oyunudur. Eğer oyunda her önüne gelen zombiye sıkarsan mermin tükenebilir ve oyunda mermi gerçek anlamda sınırlı sayıda var. Haritadaki tüm mermileri alıp zombilere harcarsan bosslarda ve sonraki mekanlarda sıkıntı yaşarsın. Öte yandan oyunun ortalarında gelen ve oyunun büyük bir kısmında seni takip eden Mr. X bir adam var. Bu adam oyunda aynı senin gibi canlı olarak hareket edip haritada geziniyor ve ayak sesleri bile insanı geriyor. Koşunca ve ateş edince sana doğru gelmeye başladığı için ayrı bir gerginlik oluyor. Ama gerçekten oyunda korkudan bağırıp altına kaçıracağın bir yapı yok. Daha çok mühimmat yönetimi(Sağlık, mermi vb.) Ve Mr. X geriyor insanı. Ha bir de oyunda envanter yönetimi de önemli. Hangi anahtar eşyasının nerede işe yarayacağını bilmediğin için onu sandığı atmak ve gittiğin yerde ona ihtiyacın olduğunu görmek üzüyor. "E anahtar eşyalarını hep yanımda tutarım." dersen bende şunu sorarım "Mermi, sağlık itemi, bıçak(Oyunda bıçaklar kırılabiliyor ve kırılarsa bir zombi seni yakaladığında kendini savunma şansın hiç olmuyor), başka bir anahtar itemi geldiğinde onu nasıl alacaksın?". Kısa kesecek olursak, RE4'ün aksine oldukça gerileceğin bir oyun fakat korkmazsın.