local magnitude = 0.5 -- Depremin şiddetini ayarlayın
local duration = 5 -- Depremin süresini saniye olarak ayarlayın
local parts = workspace:FindChildren() -- Oyununuzdaki tüm parçaları bulun
local unanchoredParts = {}
local originalPositions = {}
-- Sadece "unanchored" olan parçaları seçin
for _, part in pairs(parts) do
if part:IsA("BasePart") and not part.Anchored then
table.insert(unanchoredParts, part)
originalPositions[part] = part.Position
end
end
local startTime = tick()
-- Deprem efektini uygulayın
while tick() - startTime < duration do
for _, part in pairs(unanchoredParts) do
if part and part.Parent then
local offsetX = math.random() * magnitude * 2 - magnitude
local offsetY = math.random() * magnitude * 2 - magnitude
local offsetZ = math.random() * magnitude * 2 - magnitude
part.Position = originalPositions[part] + Vector3.new(offsetX, offsetY, offsetZ)
end
end
wait(0.05) -- Her sallama arasında kısa bir bekleme süresi
end
-- Partları orijinal konumlarına geri getirin
for _, part in pairs(unanchoredParts) do
if part and part.Parent then
part.Position = originalPositions[part]
end
end