Rocket League (64Bit, DX11 cooked) hatası

Katılım
9 Nisan 2020
Mesajlar
13.179
Makaleler
49
Çözümler
34
Herkese iyi forumlar, arkadaşım dün Epic Games üzerinden Rocket League satın aldı. Ama oyuna girerken (64Bit, DX11 cooked) hatası veriyor ve oyun çöküyormuş. Normalde bu hatanın çözümünü biliyorum ama oyun Epic Games'ten alınmış olduğu için benim çözümüm işe yaramıyor. Şimdiden teşekkürler.

Arkadaşımın sistemi:

  • İ5-3337U
  • Nvidia GT740M 2GB
  • 8GB RAM
 
Raporda sistemsel bir sıkıntı göremedim. Dediğim gibi DirectX 9 desteğinin kalması yahut kullanıcıların oyuna yüklenmesi sebebiyle sadece arkadaşınız değil onlarca kullanıcı sıkıntı yaşıyor. Lakin gördüğüm kadarıyla DirectX 12 kullanıcıları sıkıntı yaşamıyor, ilginçtir ki.

Yeni güncellemeleri beklemekten başka çaresi görünmüyor.
Merhaba bende aynı sorunu yaşıyorum ama ben DirectX 12 kullanıcısıyım neden oluyor?
 
Herkese iyi forumlar, arkadaşım dün Epic Games üzerinden Rocket League satın aldı. Ama oyuna girerken (64 Bit, DX11 cooked) hatası veriyor ve oyun çöküyormuş. Normalde bu hatanın çözümünü biliyorum ama oyun Epic Games'ten alınmış olduğu için benim çözümüm işe yaramıyor. Şimdiden teşekkürler.

Arkadaşımın sistemi:

  • i5-3337U.
  • NVIDIA GT740M 2 GB.
  • 8 GB RAM.

Bana da aynısı oluyordu. Ekran kartından güç kaynağına dayalı yaptım çalıştı oyun.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı