Tarih vermediler görünüyor ancak herhangi bir oyun içerisinde çözünürlüğü istediğin yere düşürüyorsun RSR da sürücü üzerinden onu otomatik ölçeklendiriyor. FSR'ın otomatik hali ama neredeyse tüm oyunlarda çalışan hali gibi düşün. Bu teknolojiyi yalnızca AMD kartlar kullanabilecek sanırım sürücü destekli olduğundan.
Tekrar izledim detaylarına baktım da kas gücü, çekirdek sayıları vesaire pek umut vermiyor. 6600 XT 5700 XT'nin, 6600 ise 5700'ün üzerine koyarak gelmiş kartlardı. 6500 XT normalde 5600 XT ayarında olması gerekirken Ray Tracingli 5500 XT olmuş. Agresif bir saat hızı var yalnızca ama bakalım oyun testlerinde ne çıkacak.
Artık düşük bütçesi olan oyuncuları umursamıyor üreticiler. Hem ekran kartı, hem işlemci için geçerli bu dediğim. Tek umudum Intel'in 12. nesil i3 işlemcileri ve piyasaya süreceği F&P kartları.
6500 XT bildiğin overclocklu 5500 XT olmuş şu performans verilerine bakınca, 1650 ile 570'e karşı bu farkı 5500 XT de atıyordu ne değişti çözemedim. Garip geldi doğrusu. 6500 XT ile 6600 arasındaki performans farkı çok olacak.