Akolo

Hectopat
Katılım
29 Ağustos 2016
Mesajlar
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Steam'den GTA V'i satın almıştım ve Social Club hesabı istediğinde, önceden var olan PS3'te kullandığım hesabın şifresini hatırlamadığım için yeni bir hesap açayım, daha sonra PS3 hesabımı geri aldıktan sonra onunla giriş yaparım düşüncesiyle yeni hesapla giriş yapmıştım. Ancak dün PS3 hesabımı geri aldıktan sonra Steam'deki GTA V hesabından yeni açtığım Social Club'dan çıkış yapamadım ve desteğe şunu yazdım:
Hello, I want to unlink my account with steam. Because I have an account that I had previously used on the playstation platform. I didn't know that I could use my account on the computer platform on the PlayStation platform, and I was logged in with *****hotmail.com when I first logged in with Steam. I want to remove the Steam account link from this account and pass it to an account named *****hotmail.com with e-mail and ***** username.

Ve desteğin bana yazmış olduğu cevap:

Thank you for contacting Rockstar Support.

I understand that you would like to unlink your Steam from your Social Club. We are able to accommodate this request but I would like to explain what will happen. The entitlements to play GTAV are tied to both the Social Club and Steam account. These accounts must remain linked or you will not be able to play GTAV or GTA Online with either of these accounts.

If we were to unlink your Steam account from your Social Club account, you will not be able to play GTA Online as well as GTAV with your Social Club account, even if another Steam account is linked to it afterwards.

Daha önceden Social Club hesap aktarımı yapan var mı ? Destekten hesap aktarımı istedim ancak hesap kaldırma işlemi yaparız dediler ve GTA V oynayamıcağımı belirtiyor, daha önceden Steam bağlantısını Social Club'ından kaldıran varsa bir bilgi verebilir mi ?

Son düzenleyen: Moderatör:
Bende Gta5 ten ban Yedim Ve hesabımı unlink yapmak için mesaj attım banada aynısını attılar sonra ben direk kısa ve net yazdım mesaj bekliyorum yapacağım şey şu ilk once hesabı steamde unlink yapmak ondan sonra 2.el bir gta 5 social clup hesabı almak ve steame onu girmek ama girerken social clup gta 5 aktivasyon kodunu tekrar girmeni istiyor inşallah hesabı aldığımda aktıvasyon kodu hesapta bi yerde yazıyodur benim duşuncem budur

Uyarı! Bu konu 5 yıl önce açıldı.
Muhtemelen daha fazla tartışma gerekli değildir ki bu durumda yeni bir konu başlatmayı öneririz. Eğer yine de cevabınızın gerekli olduğunu düşünüyorsanız buna rağmen cevap verebilirsiniz.

Geri
Yukarı