Çözüldü Unity CS1519 hatası

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.

Cag04n

Femtopat
Katılım
27 Kasım 2022
Mesajlar
67
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek


Yukarıdaki CS1519: Hatasının çözümünü bilen varsa söyleyebilir mi? Yazdıgım oyunda şu kodlarda.
Using System. Collections; Using System. Collections. Generic; Using UnityEngine; Public class trigger2: MonoBehaviour{ { Void Start () { } Void Update () { } Void OnTriggerEnter(Collider nesne) { İf(nesne. GameObject. Tag =="Top") { Debug.Log ("Topa Değdik"); } } Void OnTriggerStay(Collider nesne){ İf(nesne. GameObject. Tag == "Top"){ Debug.Log ("Topa Değiyoruz"); } } Void OnTriggerExit(Collider nesne){ İf(nesne. GameObject. Tag == "Top"){ Debug.Log ("Toptan Çıktık"); } } }
Böyle bir hata olduğunu söylüyor ama bir türlü çözüm bulamadım yardımcı olursanız sevinirim.
 
Çözüm
Fazladan { koymuşsunuz public class trigger2: MonoBehaviour { satırının altına.
Fazladan { koymuşsunuz public class trigger2: MonoBehaviour { satırının altına.
 
Çözüm
Onlar hata değil uyarı. Değişkene atama yapıp kullanmadığınızda vs. geliyor.
Anladım teşekkürler fakat unitym consolda kaldı yani hic bir sekilde baska bir ekrana geçemiyorum bu konu hakkında bir bilginiz var mı yeni başladım unity kullanmaya.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…