Unity için C# form mu Console mu?

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

Ekrem_Abi

Decapat
Katılım
30 Aralık 2020
Mesajlar
174
Çözümler
1
Merhaba Unity için C# öğrenmeye başladım ancak şu konuda kararsız kaldım. Unity C# form ile mi benzer yoksa Console mu? Hangisinin üzerine gitmeliyim? Teşekkürler.
 
Form ile benzer, ama ne form ne konsol başka bir şey.

Form değil de WPF başlarsan çok işine yarar, formlar ile aynı ama daha çok gelistirirsin kendini.
 
Form ile benzer, ama ne form ne konsol başka bir şey.

Form değil de WPF başlarsan çok işine yarar, formlar ile aynı ama daha çok gelistirirsin kendini.
Adam direkt Unity'e geçmek için öğreniyor dostum nedef WPF'in nazını çeksin ki?

Dostum senin bir numaralı amacın C#'ı tam kavramak olmalı. Tam kavramaktan bahsettiğim istediğin her şeyi yazabilir hale gelmektense temel prensiplere uyarak yazabilir hale gelmen. İster Forms yaz ister WPF yaz ister Console yaz ister ASP.NET yaz. Dilin zenginliklerinden yararlan, gerçek hayat örneklerini iyi uygula. Önemli olan bu.
 
Adam direkt Unity'e geçmek için öğreniyor dostum nedef WPF'in nazını çeksin ki?

Dostum senin bir numaralı amacın C#'ı tam kavramak olmalı. Tam kavramaktan bahsettiğim istediğin her şeyi yazabilir hale gelmektense temel prensiplere uyarak yazabilir hale gelmen. İster forms yaz ister WPF yaz ister Console yaz ister ASP.NET yaz. Dilin zenginliklerinden yararlan, gerçek hayat örneklerini iyi uygula. Önemli olan bu.

Hmm, bilmem. Belki xaml öğrenip designeri, componentleri öğrenebilir. Modellemeyi öğrenebilir ki bu eski artık yeni bir teknoloji ve bir çok app artık WPF/UWP kullanıyor. Ayrıca WPF app geliştirip içinde unity ile yaptığı projeleri gomebilir. Neden disslike attınız ki?
 
Hmm, bilmem. Belki xaml öğrenip designeri, componentleri öğrenebilir.
Hocam işine yaramayacak maalesef.

Unity ile C# programlama cidden sıkıntılı bir süreç. Bence bu tip şeylerdense temiz kod yazmayı ve gerçek hayat örneklerini iyi uygulayabilmesi daha önemli.

Neden disslike attınız ki?
Geri aldım.
 
Hocam işine yaramayacak maalesef.

Unity ile C# programlama cidden sıkıntılı bir süreç. Bence bu tip şeylerdense temiz kod yazmayı ve gerçek hayat örneklerini iyi uygulayabilmesi daha önemli.


Geri aldım.
Bencede unity için çoğu kişi Python, C# gibi dillere yöneliyor. Ama benim düşüncem bu diller hız açısından sıkıntılı, bir oyunun optimizasyonu iyi olmalı stabil olmalı.

C++, C gibi diller unity/unreal engine için en iyi diller bence. Python kullananlar var onlara tavsiye bile vermek istemiyorum.
 
Ama benim düşüncem bu diller hız açısından sıkıntılı, bir oyunun optimizasyonu iyi olmalı stabil olmalı.
Kesinlikle katılıyorum. Sonra cayır cayır kasan "şu bu" simulatörleri çıkıyor.

C++, C gibi diller unity/unreal engine için en iyi diller bence. Python kullananlar var onlara tavsiye bile vermek istemiyorum.
C++, C öğrenmek maalesef pek işlerine gelmiyor. UE için Python kullanmak isteyen arkadaşa "Vazgeç bu sevdadan." dedim diye disslike yağmuruna tutulmuştum.
 
Kesinlikle katılıyorum. Sonra cayır cayır kasan "şu bu" simulatörleri çıkıyor.


C++, C öğrenmek maalesef pek işlerine gelmiyor. UE için Python kullanmak isteyen arkadaşa "Vazgeç bu sevdadan." dedim diye disslike yağmuruna tutulmuştum.
Ben orta-üst düzey .NET biliyorum C++ açınca korkuyorum bir terleme geliyor. Ben olsam benimde işime gelmez, PY de her şey hazır tabi rahat rahat yapsın.

Optimizasyon, hız gibi sorunları sonradan öğreniyorlar.
 
PY de her şey hazır tabi rahat rahat yapsın.
Anlamadığım şey şu ki Python'u kolay sanıyorlar. Hayır değil. Python'da sphagetti kod yazmak kolaydır. Python'un kalıtımı, class yapısı, aggregation'u bence gayet zor.

Ben de .NET üzerinde kendimi geliştirdim ve hala .NET konusunda emin konuşamazken burada sphagetticilerin döktürmesi çok sinirimi bozuyor.
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

Yeni konular

Geri
Yukarı