EfeKezer99
Hectopat
- Katılım
- 6 Nisan 2018
- Mesajlar
- 26
Video burada.
Merhaba, iyi çalışmalar dilerim. Ben level sistemine dayalı bir birinci şahıs kameralı bir oyun yapıyorum lakin karakter ilk bölümde belirli bir düşman sayısını öldürünce 2. bölüme geçiyor ama 2. bölümde belirlenen düşman sayısını öldürünce beni 1. bölüm tamamlandı sahnesine atıyordu. Sorunu az çok anladığım için daha önceden oluşturduğum killcounter script'indeki bazı hatalardan dolayı olduğunu düşündüm. Bunun kolay bir yolu vardır illaki ama kafam almadı nedense şu anda.
Merhaba, iyi çalışmalar dilerim. Ben level sistemine dayalı bir birinci şahıs kameralı bir oyun yapıyorum lakin karakter ilk bölümde belirli bir düşman sayısını öldürünce 2. bölüme geçiyor ama 2. bölümde belirlenen düşman sayısını öldürünce beni 1. bölüm tamamlandı sahnesine atıyordu. Sorunu az çok anladığım için daha önceden oluşturduğum killcounter script'indeki bazı hatalardan dolayı olduğunu düşündüm. Bunun kolay bir yolu vardır illaki ama kafam almadı nedense şu anda.
C#:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using TMPro;
using UnityEngine;
using UnityEngine.SceneManagement;
using UnityEngine.UI;
public class killcounter : MonoBehaviour.
{
public TextMeshProUGUI countertext;
int kills;
public int hedefolum;
// Start is called before the first frame update.
void Start()
{
}
// Update is called once per frame.
void Update()
{
showkills();
}
private void showkills()
{
countertext.text = kills.ToString();
}
public void addkiller()
{
kills++;
if(kills == hedefolum )
{
Cursor.lockState = CursorLockMode.None;
Cursor.visible = true;
SceneManager.LoadScene("LEVEL1COMPLETE");
}
else if (kills == hedefolum)
{
Cursor.lockState = CursorLockMode.None;
Cursor.visible = true;
SceneManager.LoadScene("LEVEL2COMPLETE");
}
else if (kills == hedefolum)
{
Cursor.lockState = CursorLockMode.None;
Cursor.visible = true;
SceneManager.LoadScene("FINISHSCENE");
}
}
}