Çözüldü Unity3D objenin konumunu fare ile aynı yapma

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

phan metal

Centipat
Katılım
10 Temmuz 2022
Mesajlar
1.199
Çözümler
5
2D oyunda, ekranda fare neredeyse, objenin konumu o olsun istiyorum.
Bunun için şöyle bir kod yazdım.

C#:
public GameObject player;

void update()
{
 player.tranform.position = Input.mousePosition;

}

Ama alakasız yerlere gidiyor.
 
Scripti Player icine atıp Update'ye bunu yazar mısın?
Vector2 mouseposition = camera. Main. Screentoworldpoint(ınput. Mouseposition);

Hiç kullanmadığım bir yöntem yanlış olabilir.
 
Merhaba. Aşağıdaki Scripti objenin içine atmanız gerekiyor.

Kod:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class Hareket : MonoBehaviour
{
    public float zAxis;//bu değeri değiştirerek kameraya olan uzaklığını ayarlıyacaksınız
   
    void Update(){
            Vector3 fingerPos = Input.mousePosition;
       
             transform.position = fingerPos;

            Vector3 posit2 = fingerPos;
             posit.z = zAxis;
             Vector3 realWorldPos = Camera.main.ScreenToWorldPoint(posit2);

            transform.position = realWorldPos
    }
}

Son durumu belirtin lütfen.
 
Son düzenleyen: Moderatör:

Rica ederim.


Böyle de olur ancak daha basit yöntemi var ama bu da işe yarar.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…