Çözüldü Unity'de animasyon tekrarlıyor

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.

EnesShelby

Femtopat
Katılım
7 Temmuz 2022
Mesajlar
4
Çözümler
1
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Mehabalar bir sorum vardı;
Bir düşman ekledim ve düşmana saldırı animasyonu koydum. Düşman, karakterle çarpışma durumunda karaktere saldıracak ve çarpışmadığında ise duracak. Şu şekil kodladım;

Kod:
Public Void ontriggerenter2D(collider2D collision)
 {
 İf(collision. Transform. Tag == "Player")
 {
 İseattack = true;
 }
 }

 Public Void ontriggerexit2D(collider2D collision)
 {
 İf(collision. Transform. Tag!= "Player")
 {
 İseattack = false;
 }
 }

Saldırı animasyonu gerçekleşti fakat sonrasında durmadı ne yapabilirm?
 
Mehabalar bir sorum vardı;
Bir düşman ekledim ve düşmana saldırı animasyonu koydum. Düşman, karakterle çarpışma durumunda karaktere saldıracak ve çarpışmadığında ise duracak. Şu şekil kodladım;

Kod:
Public Void ontriggerenter2D(collider2D collision)
 {
 İf(collision. Transform. Tag == "Player")
 {
 İseattack = true;
 }
 }

 Public Void ontriggerexit2D(collider2D collision)
 {
 İf(collision. Transform. Tag!= "Player")
 {
 İseattack = false;
 }
 }

Saldırı animasyonu gerçekleşti fakat sonrasında durmadı ne yapabilirm?

Loop veya başka bir döngü seçeneği varsa kapadiniz mi?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Timer kullanabilirsiniz. Animasyon süresi kaç saniye ise Timer'a da o milisaniyeyi yazın, o süre dolunca da animasyon biter.

 

Geri
Yukarı