Çözüldü Unity'de virgül nereye kurulmalı?

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.
Katılım
7 Ağustos 2023
Mesajlar
4
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Daha yeni kod yazıyorum o yüzden kızmayın ama unity'de hata veriyor iki yere virgül koymam lazım. Nereye koymam lazım?

İhtiyacınız olursa kodlar:

C#:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class PipeSpawnScript : MonoBehaviour
{
    public float maxTime = 1;
    public float timer = 0;
    public GameObject pipe;
    public float yukseklik;
    void Start()
    {
        GameObject newpipe = Instantiate(pipe);
        newpipe.transform.position = transform.position + new Vector3(0, Random Range(-yukseklik, yukseklik), 0);
    }
    void Update()
    {
        if(timer > maxTime)
        {
            GameObject newpipe = Instantiate(pipe);
            newpipe.transform.position = transform.position + new Vector3(0, Random Range(-yukseklik, yukseklik), 0);
            Destroy(newpipe,15);
            timer = 0;
        }
    }
}
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class PipeSpawnScript : MonoBehaviour
{
    public float maxTime = 1;
    public float timer = 0;
    public GameObject pipe;
    public float yukseklik;
    void Start()
    {
        GameObject newpipe = Instantiate(pipe);
        newpipe.transform.position = transform.position + new Vector3(0, Random Range(-yukseklik, yukseklik), 0);
    }
    void Update()
    {
        if(timer > maxTime)
        {
            GameObject newpipe = Instantiate(pipe);
            newpipe.transform.position = transform.position + new Vector3(0, Random Range(-yukseklik, yukseklik), 0);
            Destroy(newpipe,15);
            timer = 0;
        }
    }
}
 

Dosya Ekleri

  • Ekran görüntüsü 2023-11-09 182320.png
    Ekran görüntüsü 2023-11-09 182320.png
    62,6 KB · Görüntüleme: 33
Son düzenleyen: Moderatör:
Çözüm
Random Range kısımları yanlış sanırım. Unity bilmiyorum ama Random.Range olarak düzeltir misin?

Yeni konular

Geri
Yukarı