Unreal Engine 4 ile bir MMORPG oyunu yapmayı planlıyorum hatta şuan üstünde çalışıyorum.
Sword Art Online bilmeyen yoktur sanırım, animenin 100 katlı Aincrad isimli haritasının bir değişiğini yapmayı planlıyorum, 100 adet boss + 2 adet ekstra boss hepsine ayrı animasyonlar karakter modellemeleri haritalar falan her şey hakkında düşüncelerim var 1, 2 yıl alabilir belki ama yine de yapıcağımıza inanıyorum. Bossların ve yaratıkların çizimlerini arkadaşım yapıcak ben diğer her konu ile ilgileneceğim (desteği kabul ederim ) Herhangi bir tavsiyeniz var mıdır? Dört dörtlük bir oyun tasarlamayı düşünüyoruz. Bu işte acemi olduğum için 2 gündür durmaksızın farklı farklı oyun yapım videolarını izliyorum.
Yapıcağımız oyun için düşüncelerim şunlar:
Irk sadece insan olarak ayarlıyacağım. Silah ve zırh seçimi oyun içi olucak yani karakter yaratma ekranında tank bir karakter seçip sadece ona özel eşyaları kullanacaksınız mantığı olmayacak yani bir nevi özgür bırakıcağız, oyundaki eşya ve exp mantığını her yaratığa sabit değer olarak atayacağım, domuzdan 200 exp ve 100 para düşüyor mantığında oluşucak. 100 kat meselesi bir tek sorun ama onu ayrı ayrı mapler olarak oluşturursam olabilir diye düşündüm, şimdilik sadece plan ama çizimlere ve harita tasarımlarına falan yavaştan başladık. Bir başka sorun oyunun boyutu olucak sanırım ama bir de statlar var öfff...
Sword Art Online bilmeyen yoktur sanırım, animenin 100 katlı Aincrad isimli haritasının bir değişiğini yapmayı planlıyorum, 100 adet boss + 2 adet ekstra boss hepsine ayrı animasyonlar karakter modellemeleri haritalar falan her şey hakkında düşüncelerim var 1, 2 yıl alabilir belki ama yine de yapıcağımıza inanıyorum. Bossların ve yaratıkların çizimlerini arkadaşım yapıcak ben diğer her konu ile ilgileneceğim (desteği kabul ederim ) Herhangi bir tavsiyeniz var mıdır? Dört dörtlük bir oyun tasarlamayı düşünüyoruz. Bu işte acemi olduğum için 2 gündür durmaksızın farklı farklı oyun yapım videolarını izliyorum.
Yapıcağımız oyun için düşüncelerim şunlar:
Irk sadece insan olarak ayarlıyacağım. Silah ve zırh seçimi oyun içi olucak yani karakter yaratma ekranında tank bir karakter seçip sadece ona özel eşyaları kullanacaksınız mantığı olmayacak yani bir nevi özgür bırakıcağız, oyundaki eşya ve exp mantığını her yaratığa sabit değer olarak atayacağım, domuzdan 200 exp ve 100 para düşüyor mantığında oluşucak. 100 kat meselesi bir tek sorun ama onu ayrı ayrı mapler olarak oluşturursam olabilir diye düşündüm, şimdilik sadece plan ama çizimlere ve harita tasarımlarına falan yavaştan başladık. Bir başka sorun oyunun boyutu olucak sanırım ama bir de statlar var öfff...
Son düzenleyen: Moderatör: