Ben Udemy'deki
bu dersten ilerlediğim için hem
Visual Studio 2022 hem de
Visual Studio Code indirmiş ayrıca Blueprint ile açılmış projeyi "edit ->edit preferences -> Source code"u default olan Visual Studio 2022'dan Visual Studio Code'a çevirmiştim. Sonrasında "New C++ class" ile açmaya çalıştığımda yukarıda bahsettiğim sorun ile karşılaştım.
Çözüm için YouTube'da dolanırken
"Unreal Project Could Not Be Compiled, Try Re-Building From Source Manually" videosuna denk geldim ancak bende videodaki "[Projenizin adı].sln" dosyası yoktu. Ben de önceden yaptığım değişiklikler etkiliyordur diye bilgisayarı sıfırladım, en güncel Unreal versiyonun (mesaj yazıldığı sırada 5.3.2) indirdim, buradaki videoda
dokümantasyona göre nasıl indirilmesi gerektiğini anlatıyor ben de buradaki talimatları izleyerek Visual Studio 2022 indirildim. Formatlandığı için edit preferences -> Source Code'da "Visual Studio 2022" haline geri döndü. Ayrıca
buradan .Net 8.0 ve .Net 3.1'i indirdim. Yine olmadı, yine ".sln" uzantılı şey yoktu ancak bu sefer zaman işaretli attığım
buradaki talimatları yapınca ".sln" geldi, videodaki gibi açtım.
Çıkan bu uyarıya "choose and set default" dedim,
Bunlaraın ikisine de "not now" dedim ve diğerini de kapattım.