Visual Studio 2022 17.7 ön izleme 1 yayınlandı

Katılım
28 Ocak 2020
Mesajlar
19.645
Makaleler
53
Çözümler
461
Bildiğiniz gibi, dün Visual Studio 2022 17.6 sürümü herkese açık hale geldi.

Microsoft, 17 Mayıs 2023 tarihinde Visual Studio 2022 17.7 ön izleme 1 sürümü yayınladı.
Bu sürüm genel olarak, Yazılım geliştirme, .NET ve Bulut Sistemleri geliştirme ve C++ ile oyun geliştirme üzerine odaklanılmış.

Ekran görüntüsü 2023-05-02 002414.png


Microsoft Visual Studio 2022 ön izleme 1'in video halini izlemek isterseniz eğer;

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.

Bu sürümde sunduğumuz, çok dallı grafik görselleştirme, iyileştirilmiş Hepsi Bir Arada arama deneyimi ve çeşitli .NET ve C++ geliştirmeleri dahil olmak üzere yeni yetenekler ve geliştirmeler dizisini keşfedin. Bu iyileştirmeler, iş akışınızı optimize etmeyi ve üretkenliği artırmayı amaçlamaktadır. Her geliştirici için bir şeylerle, bu kapsamlı geliştirme listesine göz atın ve bu geliştirmelerden hangisinin favoriniz olduğunu bize bildirin:


Ekibimiz, bu sürümde en sevdikleri özelliklerden bazılarını paylaşmaktan heyecan duyuyor. Genel Kullanılabilirliğe (GA) ulaşmadan önce bu önemli noktaları keşfettiğinizden emin olun ve deneyimi iyileştirmemize yardımcı olmak için bu blog gönderisinde düşüncelerinizi paylaşmaktan çekinmeyin. Ek olarak, Visual Studio 2022 17.7 Önizleme 1 Sürüm Notlarına göz atarak geliştirmelerin tam listesini inceleyebilirsiniz.

Üretkenlik

Dosyaları Karşılaştırma​

Geliştirici Topluluğu'ndaki bu yüksek oranda olumlu oy alan bilete yanıt olarak , artık Çözüm Gezgini'nde dosyaları karşılaştırabilirsiniz. Çözüm Gezgini'nde bir dosyaya sağ tıklayıp karşılaştırma için bir öğe seçmek üzere Dosya Gezgini'ni açmak için "Şununla Karşılaştır..." bağlam menüsü seçeneğini kullanabilirsiniz. Alternatif olarak, “Karşılaştır için Seç” içerik menüsü seçeneğini kullanabilir, ardından Solution Explorer'da başka bir öğeye sağ tıklayıp “ Seçilen dosyayla karşılaştır” öğesini seçebilirsiniz. ” Her iki seçenek de karşılaştırma görünümümüzü başlatacaktır.

Comparing-Files.png


Solution Explorer'da dosyaları karşılaştırın
Bu, farklı bir deneyim için yapmayı planladığımız iyileştirmelerin yalnızca başlangıcıdır, bu nedenle bu özellikle ilgili geri bildirimlerinizi burada paylaşın.

Çok Şubeli Grafik ve Git Deposu İyileştirmeleri​

Şubelerin nasıl ilişkili olduğunu anlamak ve operasyonları bilgilendirmek için aynı anda birden fazla şube görebildiğinizde Git'in gücü gerçekten canlanıyor. Aynı grafikte birden çok dalı görselleştirmeyi sağlamak için bu önerinin ilk sürümünü, diğer Git Deposu iyileştirmeleriyle birlikte uyguladık. Git Repo penceresini açarken, tek şube görünümünde başlarsınız ve herhangi bir şubeye tıklayarak o şubeyi ve taahhütlerini grafiğe ekleyebilirsiniz. Aşağıdaki senaryoda, şu anda kullanıma alınmış şube olan New-branch-2'deki hata düzeltme taahhüdünü özenle seçmek için new-branch-3'ü kolayca görselleştirebilirsiniz. Grafikte birden çok dalı açıp kapatmak için fareyle üzerine gelen göz simgesini de kullanabilirsiniz.


Multi-branch-graph-1-1.gif


Birden çok dalı görselleştirin ve dallar arası işlemleri yürütün.​

Ek olarak şunları yapabilirsiniz:
  • Sağ üst köşedeki vurgulanan daraltma simgesini kullanarak Dallar panelini daraltarak grafiği ve geçmiş tablosunu görüntülemek için daha fazla alan elde edin.
  • Sağ üst köşedeki vurgulanan genişletme simgesini kullanarak taahhüt ayrıntılarınızı en üst düzeye çıkarın.
  • Azure DevOps depolarında yazarınızın avatarlarına bakın.
  • Görünümde olan dalları değiştirirken grafik güncellemelerini daha sorunsuz görün.
Multi-branch-graph.png


Yeni Git Repo penceresi, seçicileri daraltmanıza ve taahhüt ayrıntılarını genişletmenize olanak tanır.​

Bilinen sınırlamalar: Grafikte yeni bir dalı açtığınızda, dal başı hemen görünmeyebilir. Ancak, halihazırda açılmış olan öğeler arasından seçim yaparak dal başlığına gidebilirsiniz.

Bu özellik, Araçlar > Seçenekler > Önizleme Özellikleri'nde "Git Deposu çoklu şube geçmişi" bayrağı altında ön izlemede açıktır ve yolda birçok iyileştirmemiz var. Bu ankette ne düşündüğünüzü bize bildirin.

Girintiyi Kopyala ve Kırp​

Visual Studio'dan başka bir programa (Outlook, Teams, Slack, vb.) kod kopyaladıysanız, bu özelliği beğeneceksiniz. Visual Studio, kodu Visual Studio'dan kopyalayıp başka bir programa yapıştırdığınızda artık girintiyi sizin için otomatik olarak düzeltir.

copy-and-trim.png


Girintiyi Kopyala ve Kırp
Araçlar > Önizleme Özelliklerini Yönet > “Girintiyi Kopyala ve Kırp” bölümünde etkinleştirerek bu özelliği deneyin. Bu özellikle ilgili bizimle paylaşmak istediğiniz geri bildiriminiz varsa buradan bize bildirin.

Hepsi Bir Arada Arama Geliştirmeleri​

Bilinen doğruluk ve performans sorunlarını ele alarak aşağıdakiler de dahil olmak üzere çeşitli geliştirmeler yaptık:
AIOS-Enhancements.gif


Hepsi Bir Arada Arama Geliştirmeleri
Araçlar > Önizleme Özelliklerini Yönet > “Yeni Visual Studio Arama deneyimi (yeniden başlatma gerekir)” bölümünde etkinleştirerek Hepsi Bir Arada Arama deneyimini deneyin.

Bu özellikle ilgili bizimle paylaşmak istediğiniz geri bildiriminiz varsa buradan bize bildirin.

.NET ve Bulut geliştirme

.NET 6+ ve NetStandard için IntelliTest Desteği​

Artık Önizleme'de mevcut, etkinleştirildiğinde, düzenleyici bağlam menüsü “IntelliTest (Önizleme)” net6 ve netstandard kod dosyalarında etkinleştirilecektir.


IntelliTest-Support-for-NET6-and-NetStandard.gif


.NET 6+ ve NetStandard için IntelliTest Desteği
Create Project, oluşturulan testlerin içine kaydedilebileceği ve daha sonra Test Explorer veya CLI aracılığıyla çalıştırılabileceği uyumlu bir test çerçevesi projesi oluşturacaktır. Bu, yöntem taslakları yaratacaktır, ancak gerçekte sav oluşturmak için kodunuzu araştırmaz. Bu, kendi kodunuzu enjekte edeceğiniz bir kafes oluşturmak için kendi başına yararlı olabilir, ancak genellikle bir yer tutucudur ve kod dosyanızda desteklenen tüm yöntemlerin bir önizlemesini sağlar. Testleri oluşturmadan önce bir proje oluşturmak gerekli değildir.

Generate Tests, tek bir yöntem veya tüm sınıf için çalıştırılabilir. Bu süreç, hedef derlemeyi oluşturacak ve inceleyecektir. Z3 Çözücü, test parametreleri önermek için sembolik yürütmeden yararlanır. Ardından, hedef kodun kapsamını artıran tüm test durumlarını yakalamak ve elde tutmak için test kodu yayınlanır ve profili oluşturulur. Test seti, kapsamı en üst düzeye çıkaran ve tekrarı en aza indiren parametreleri korumak için sürekli olarak tekilleştirilir. IntelliTest sonuçları penceresi, araştırma durumunu ve girişler, çıkışlar ve onaylama sonuçlarıyla oluşturulan testlerin listesini görüntüler. Bu testler, oluşturulan projelere veya istenildiği takdirde yeni projelere kaydedilebilir. Testi kaydetme, mevcut bir proje veya testlerin kaydedildiği yeni bir proje oluşturma seçeneği sunar.

.NET 6+ ve NetStandard için IntelliTest Desteğini Araçlar > Önizleme Özelliklerini Yönet > “ Z3 v4 kullanan NetFx ve Net6 için IntelliTest desteği (yeniden başlatma gerekli)” bölümünde etkinleştirerek deneyin.

Overview - Visual Studio (Windows) adresinden daha fazla bilgi edinin.

Blazor WebAssembly'ı Azure Statik Web Uygulamalarında Yayınlayın​

Bu sürümde, ASP.NET Core Blazor WebAssembly (WASM) projelerini Azure Statik Web Uygulamalarına yayımlama özelliğini ekledik. Hedef olarak Azure'u seçtikten sonra bir Blazor WASM projesi yayınladığınızda, artık Azure Statik Web Apps'i seçmek için bir seçenek göreceksiniz. Aşağıdaki resme bakın.

Publish-Blazor-WebAssembly-to-Azure-Static-Web-Apps.png


Blazor WebAssembly'ı Azure Statik Web Uygulamalarında Yayınlayın
Blazor WASM projenizi, yerleşik özelliklerinden ve bilgi işlem tabanlı bir Azure hizmetinde yayınlamaya kıyasla potansiyel olarak daha düşük maliyetten yararlanmak için Azure Statik Web Uygulamalarında yayınlamakla ilgilenebilirsiniz. Yerleşik yeteneklerden bazıları küresel barındırma, Azure İşlevleri gibi arka uçlarla entegrasyon ve çok daha fazlasını içerir.

C++ ve oyun geliştirme

C++ için Unreal Engine Makroları Biçimlendirmesi​

Bu Geliştirici Topluluğu biletine ve topluluk geri bildirimine yanıt olarak , Unreal Engine makroları için özel girinti kurallarını kullanma seçeneği ekledik. Önizleme özelliği olarak sunulan Visual Studio, Unreal Engine yansıma makrolarınız için girinti ve biçimlendirme kurallarını algılar ve kullanır.

Unreal-Engine-Macros-Formatting-for-C.png


Unreal Engine Makroları Biçimlendirmesi
Unreal Engine'e özgü formatlamayı açmak için, Seçenekler'de "Unreal Engine"i arayın veya Araçlar -> Seçenekler -> Metin Düzenleyici -> C/C++ -> Kod Stili -> Formatlama -> Unreal Engine'e gidin ve "Slate için özel format uygula" seçeneğini işaretleyin. bildirime dayalı sözdizimi ve Unreal Engine yansıma makroları.

Etkinleştirildiğinde Visual Studio, yansıma makrolarından sonraki satırlarda kodu düzgün bir şekilde girintileyecek ve Slate bildirime dayalı sözdizimi için özel kurallar kullanacaktır.

Enable-Unreal-Engine-Macros-Formatting-for-C.png


Unreal Engine Makroları Biçimlendirmesini Etkinleştir

C++ için Unreal Engine Adlandırma Kuralı Denetleyicisi​

Visual Studio artık sembolleriniz Unreal Engine kodlama stiline uygun olmadığında size ipuçları verecek. Unreal Engine projenize bir .editorconfig dosyası ekledikten sonra , Visual Studio, Hata Listesinde adlandırma kuralı uyarılarını gösterecek ve sağ tıkladığınızda bir Hızlı Düzeltme seçeneği sunacaktır.

Unreal-Engine-Naming-Convention-Checker-for-C.png


Unreal Engine Adlandırma Kuralı Denetleyicisi
Bu, Unreal Engine geliştirici geri bildirimlerinden kaynaklansa da, özellik Unreal Engine'e özgü değildir. Visual Studio'nun izlemesi için kendi .editorconfig dosyanızı özelleştirebilirsiniz.

Bu özellik varsayılan olarak açıktır. Visual Studio'nun denetimleri Uyarılar veya Öneriler olarak ele alıp almayacağını değiştirmek için, Araçlar -> Seçenekler -> Metin Düzenleyici -> C/C++ -> Kod Stili -> Linter'e gidin ve "Adlandırma Kuralı (deneysel)" öğesini değiştirin. .editorconfig dosyanız olduğundan emin olun.

Naming-Convention-Settings.png


Adlandırma Kuralı Ayarları​

Makalenin tam halini okumak için (İngilizce):
 
Elinize sağlık. Her zaman olduğu gibi renkli renkli, güzel bir yazı olmuş.
 
Microsoft ürünlerinin gelişim süreçlerinin ne kadar kabız olduğunu topluluk önerisi konularına bakarak görebilirsiniz. Muhteşem ve basitçe eklenebilir fikirler var. File Differ'da olduğu gibi inanın zor bir konu değil bunu Vs'a eklemek. Gerçekten zor değil. Ama adamlar aylardır belki yıllardır eklemiyorlar. Ayrıca harika bir konu teşekkürler. VS Code harici msft ürünü kullananlara Allah sabır versin.
 
Bildiğiniz gibi, dün Visual Studio 2022 17.6 sürümü herkese açık hale geldi.

Microsoft, 17 Mayıs 2023 tarihinde Visual Studio 2022 17.7 ön izleme 1 sürümü yayınladı.
Bu sürüm genel olarak, Yazılım geliştirme, .NET ve Bulut Sistemleri geliştirme ve C++ ile oyun geliştirme üzerine odaklanılmış.

Eki Görüntüle 1783023

Microsoft Visual Studio 2022 ön izleme 1'in video halini izlemek isterseniz eğer;

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.

Bu sürümde sunduğumuz, çok dallı grafik görselleştirme, iyileştirilmiş Hepsi Bir Arada arama deneyimi ve çeşitli .NET ve C++ geliştirmeleri dahil olmak üzere yeni yetenekler ve geliştirmeler dizisini keşfedin. Bu iyileştirmeler, iş akışınızı optimize etmeyi ve üretkenliği artırmayı amaçlamaktadır. Her geliştirici için bir şeylerle, bu kapsamlı geliştirme listesine göz atın ve bu geliştirmelerden hangisinin favoriniz olduğunu bize bildirin:


Ekibimiz, bu sürümde en sevdikleri özelliklerden bazılarını paylaşmaktan heyecan duyuyor. Genel Kullanılabilirliğe (GA) ulaşmadan önce bu önemli noktaları keşfettiğinizden emin olun ve deneyimi iyileştirmemize yardımcı olmak için bu blog gönderisinde düşüncelerinizi paylaşmaktan çekinmeyin. Ek olarak, Visual Studio 2022 17.7 Önizleme 1 Sürüm Notlarına göz atarak geliştirmelerin tam listesini inceleyebilirsiniz.

Üretkenlik

Dosyaları Karşılaştırma​

Geliştirici Topluluğu'ndaki bu yüksek oranda olumlu oy alan bilete yanıt olarak , artık Çözüm Gezgini'nde dosyaları karşılaştırabilirsiniz. Çözüm Gezgini'nde bir dosyaya sağ tıklayıp karşılaştırma için bir öğe seçmek üzere Dosya Gezgini'ni açmak için "Şununla Karşılaştır..." bağlam menüsü seçeneğini kullanabilirsiniz. Alternatif olarak, “Karşılaştır için Seç” içerik menüsü seçeneğini kullanabilir, ardından Solution Explorer'da başka bir öğeye sağ tıklayıp “ Seçilen dosyayla karşılaştır” öğesini seçebilirsiniz. ” Her iki seçenek de karşılaştırma görünümümüzü başlatacaktır.

Eki Görüntüle 1783024

Solution Explorer'da dosyaları karşılaştırın
Bu, farklı bir deneyim için yapmayı planladığımız iyileştirmelerin yalnızca başlangıcıdır, bu nedenle bu özellikle ilgili geri bildirimlerinizi burada paylaşın.

Çok Şubeli Grafik ve Git Deposu İyileştirmeleri​

Şubelerin nasıl ilişkili olduğunu anlamak ve operasyonları bilgilendirmek için aynı anda birden fazla şube görebildiğinizde Git'in gücü gerçekten canlanıyor. Aynı grafikte birden çok dalı görselleştirmeyi sağlamak için bu önerinin ilk sürümünü, diğer Git Deposu iyileştirmeleriyle birlikte uyguladık. Git Repo penceresini açarken, tek şube görünümünde başlarsınız ve herhangi bir şubeye tıklayarak o şubeyi ve taahhütlerini grafiğe ekleyebilirsiniz. Aşağıdaki senaryoda, şu anda kullanıma alınmış şube olan New-branch-2'deki hata düzeltme taahhüdünü özenle seçmek için new-branch-3'ü kolayca görselleştirebilirsiniz. Grafikte birden çok dalı açıp kapatmak için fareyle üzerine gelen göz simgesini de kullanabilirsiniz.


Eki Görüntüle 1783025

Birden çok dalı görselleştirin ve dallar arası işlemleri yürütün.​

Ek olarak şunları yapabilirsiniz:
  • Sağ üst köşedeki vurgulanan daraltma simgesini kullanarak Dallar panelini daraltarak grafiği ve geçmiş tablosunu görüntülemek için daha fazla alan elde edin.
  • Sağ üst köşedeki vurgulanan genişletme simgesini kullanarak taahhüt ayrıntılarınızı en üst düzeye çıkarın.
  • Azure DevOps depolarında yazarınızın avatarlarına bakın.
  • Görünümde olan dalları değiştirirken grafik güncellemelerini daha sorunsuz görün.
Eki Görüntüle 1783028

Yeni Git Repo penceresi, seçicileri daraltmanıza ve taahhüt ayrıntılarını genişletmenize olanak tanır.​

Bilinen sınırlamalar: Grafikte yeni bir dalı açtığınızda, dal başı hemen görünmeyebilir. Ancak, halihazırda açılmış olan öğeler arasından seçim yaparak dal başlığına gidebilirsiniz.

Bu özellik, Araçlar > Seçenekler > Önizleme Özellikleri'nde "Git Deposu çoklu şube geçmişi" bayrağı altında ön izlemede açıktır ve yolda birçok iyileştirmemiz var. Bu ankette ne düşündüğünüzü bize bildirin.

Girintiyi Kopyala ve Kırp​

Visual Studio'dan başka bir programa (Outlook, Teams, Slack, vb.) kod kopyaladıysanız, bu özelliği beğeneceksiniz. Visual Studio, kodu Visual Studio'dan kopyalayıp başka bir programa yapıştırdığınızda artık girintiyi sizin için otomatik olarak düzeltir.

Eki Görüntüle 1783029

Girintiyi Kopyala ve Kırp
Araçlar > Önizleme Özelliklerini Yönet > “Girintiyi Kopyala ve Kırp” bölümünde etkinleştirerek bu özelliği deneyin. Bu özellikle ilgili bizimle paylaşmak istediğiniz geri bildiriminiz varsa buradan bize bildirin.

Hepsi Bir Arada Arama Geliştirmeleri​

Bilinen doğruluk ve performans sorunlarını ele alarak aşağıdakiler de dahil olmak üzere çeşitli geliştirmeler yaptık:
Eki Görüntüle 1783030

Hepsi Bir Arada Arama Geliştirmeleri
Araçlar > Önizleme Özelliklerini Yönet > “Yeni Visual Studio Arama deneyimi (yeniden başlatma gerekir)” bölümünde etkinleştirerek Hepsi Bir Arada Arama deneyimini deneyin.

Bu özellikle ilgili bizimle paylaşmak istediğiniz geri bildiriminiz varsa buradan bize bildirin.

.NET ve Bulut geliştirme

.NET 6+ ve NetStandard için IntelliTest Desteği​

Artık Önizleme'de mevcut, etkinleştirildiğinde, düzenleyici bağlam menüsü “IntelliTest (Önizleme)” net6 ve netstandard kod dosyalarında etkinleştirilecektir.


Eki Görüntüle 1783031

.NET 6+ ve NetStandard için IntelliTest Desteği
Create Project, oluşturulan testlerin içine kaydedilebileceği ve daha sonra Test Explorer veya CLI aracılığıyla çalıştırılabileceği uyumlu bir test çerçevesi projesi oluşturacaktır. Bu, yöntem taslakları yaratacaktır, ancak gerçekte sav oluşturmak için kodunuzu araştırmaz. Bu, kendi kodunuzu enjekte edeceğiniz bir kafes oluşturmak için kendi başına yararlı olabilir, ancak genellikle bir yer tutucudur ve kod dosyanızda desteklenen tüm yöntemlerin bir önizlemesini sağlar. Testleri oluşturmadan önce bir proje oluşturmak gerekli değildir.

Generate Tests, tek bir yöntem veya tüm sınıf için çalıştırılabilir. Bu süreç, hedef derlemeyi oluşturacak ve inceleyecektir. Z3 Çözücü, test parametreleri önermek için sembolik yürütmeden yararlanır. Ardından, hedef kodun kapsamını artıran tüm test durumlarını yakalamak ve elde tutmak için test kodu yayınlanır ve profili oluşturulur. Test seti, kapsamı en üst düzeye çıkaran ve tekrarı en aza indiren parametreleri korumak için sürekli olarak tekilleştirilir. IntelliTest sonuçları penceresi, araştırma durumunu ve girişler, çıkışlar ve onaylama sonuçlarıyla oluşturulan testlerin listesini görüntüler. Bu testler, oluşturulan projelere veya istenildiği takdirde yeni projelere kaydedilebilir. Testi kaydetme, mevcut bir proje veya testlerin kaydedildiği yeni bir proje oluşturma seçeneği sunar.

.NET 6+ ve NetStandard için IntelliTest Desteğini Araçlar > Önizleme Özelliklerini Yönet > “ Z3 v4 kullanan NetFx ve Net6 için IntelliTest desteği (yeniden başlatma gerekli)” bölümünde etkinleştirerek deneyin.

Overview - Visual Studio (Windows) adresinden daha fazla bilgi edinin.

Blazor WebAssembly'ı Azure Statik Web Uygulamalarında Yayınlayın​

Bu sürümde, ASP.NET Core Blazor WebAssembly (WASM) projelerini Azure Statik Web Uygulamalarına yayımlama özelliğini ekledik. Hedef olarak Azure'u seçtikten sonra bir Blazor WASM projesi yayınladığınızda, artık Azure Statik Web Apps'i seçmek için bir seçenek göreceksiniz. Aşağıdaki resme bakın.

Eki Görüntüle 1783033

Blazor WebAssembly'ı Azure Statik Web Uygulamalarında Yayınlayın
Blazor WASM projenizi, yerleşik özelliklerinden ve bilgi işlem tabanlı bir Azure hizmetinde yayınlamaya kıyasla potansiyel olarak daha düşük maliyetten yararlanmak için Azure Statik Web Uygulamalarında yayınlamakla ilgilenebilirsiniz. Yerleşik yeteneklerden bazıları küresel barındırma, Azure İşlevleri gibi arka uçlarla entegrasyon ve çok daha fazlasını içerir.

C++ ve oyun geliştirme

C++ için Unreal Engine Makroları Biçimlendirmesi​

Bu Geliştirici Topluluğu biletine ve topluluk geri bildirimine yanıt olarak , Unreal Engine makroları için özel girinti kurallarını kullanma seçeneği ekledik. Önizleme özelliği olarak sunulan Visual Studio, Unreal Engine yansıma makrolarınız için girinti ve biçimlendirme kurallarını algılar ve kullanır.

Eki Görüntüle 1783034

Unreal Engine Makroları Biçimlendirmesi
Unreal Engine'e özgü formatlamayı açmak için, Seçenekler'de "Unreal Engine"i arayın veya Araçlar -> Seçenekler -> Metin Düzenleyici -> C/C++ -> Kod Stili -> Formatlama -> Unreal Engine'e gidin ve "Slate için özel format uygula" seçeneğini işaretleyin. bildirime dayalı sözdizimi ve Unreal Engine yansıma makroları.

Etkinleştirildiğinde Visual Studio, yansıma makrolarından sonraki satırlarda kodu düzgün bir şekilde girintileyecek ve Slate bildirime dayalı sözdizimi için özel kurallar kullanacaktır.

Eki Görüntüle 1783035

Unreal Engine Makroları Biçimlendirmesini Etkinleştir

C++ için Unreal Engine Adlandırma Kuralı Denetleyicisi​

Visual Studio artık sembolleriniz Unreal Engine kodlama stiline uygun olmadığında size ipuçları verecek. Unreal Engine projenize bir .editorconfig dosyası ekledikten sonra , Visual Studio, Hata Listesinde adlandırma kuralı uyarılarını gösterecek ve sağ tıkladığınızda bir Hızlı Düzeltme seçeneği sunacaktır.

Eki Görüntüle 1783036

Unreal Engine Adlandırma Kuralı Denetleyicisi
Bu, Unreal Engine geliştirici geri bildirimlerinden kaynaklansa da, özellik Unreal Engine'e özgü değildir. Visual Studio'nun izlemesi için kendi .editorconfig dosyanızı özelleştirebilirsiniz.

Bu özellik varsayılan olarak açıktır. Visual Studio'nun denetimleri Uyarılar veya Öneriler olarak ele alıp almayacağını değiştirmek için, Araçlar -> Seçenekler -> Metin Düzenleyici -> C/C++ -> Kod Stili -> Linter'e gidin ve "Adlandırma Kuralı (deneysel)" öğesini değiştirin. .editorconfig dosyanız olduğundan emin olun.

Eki Görüntüle 1783037

Adlandırma Kuralı Ayarları​

Makalenin tam halini okumak için (İngilizce):
Çok güzel bir inceleme olmuş hocam, elinize sağlık.
 
Siz sadece yaptığınız çalışmalar ile değil, aynı zamanda burada topluluğu desteklemek amacıyla açtığınız konularla da örnek oluyorsunuz. İyi ki varsınız. 🙏
 

Yeni konular

Geri
Yukarı