Yapay zeka kullanarak GTA San Andreas'ın dokularını değiştiriyorum

Dikkat etmen gereken bir unsur var ki o da "Seamless" denilen texture türü. Art arda aynı texture bir objeye konulduğunda texture tekrarladığı için dört bir yanınîn bitişi ile başlangıcı aynı olmalı. Nette de iyice bir araştır yoksa dokular çok kötu gözükür. Ki gönderdiğin örneklerden bazılarının orijinalleri seamless iken AI ile yaptıkların seamless değil.
 

Örnek teşkil etmesi açısından bir sokak ya da mahalleyi bitirip sergileyebilirsin.
 
Bildiğim kadarıyla Nvidia Omniverse RTX Remixteydi bu özellik.

Konsept güzel ama GTA:SA atmosferine uyum sağlayabileceğini sanmıyorum.
Low poly modellerde yüksek dokular absürt gözküecektir. Sanki model tam yüklenmemiş gibi olacaktır. Keşke şu modellerinde vertex sayısını arttırabilecek bir şey gelsin dicem ama gerçekten çok zor hayalini kurmak bile zor.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…