Zula neden her zaman Pay to Win olarak kaldı?

Aslında bunun nedeni basit. Ülkemizdeki ekonomi. Adamlar masrafları karşılamak ve daha fazla para kazanmak için mecbur P2W oyun yapıyor. Yani bunun sebepleri arasında, ülke ekonomisinin de katkısı var.
 
Merhaba arkadaşlar. Zula ilk çıktığından beri pay to Win oyun olduğu için bilir kesim tarafından eleştirildi. Özellikle de Technopat Sosyal'de en nefret edilen oyunlardan bir tanesidir kendisi. Fakat Zula'nın geliştiricileri geri adım atmak yerine oyunun pay to Win oranını her geçen gün daha da arttırdı. Yani Zula hiçbir zaman pay to Win olmaktan çıkmadı. Bunun sebebini de merak ediyorum.

Mesela Star Wars: Battlefront 2, 2017 yılında çıktığında aynı Zula ve Wolfteam gibi ağır derecede pay to Win idi. Fakat ağır derecede eleştiri aldıktan sonra EA geri adım attı ve oyunu pay to Win olmaktan çıkardı. Battlefront 2 bugün oynanabilir durumda. Fakat Zula için aynısı geçerli olmadı. Zula her zaman pay to Win olarak kaldı.

Zula neden her zaman pay to Win olarak kaldı?

Zula ilk çıktığında P2W bir oyundu ama istersen yıllarını ver yine de imkansız dı para yatırımlarla aynı yere gelmen. Çünkü en başında daha silahları bile alamıyordun. Ama şöyle bir şey var şu an para ile yapılıp oynayarak yapılmayan hiçbir şey yok. Yani hala P2W ama oynanmayacak kadar değil. Oyun eğlendirse oynarım P2W olması sorun olmaz.
 
P2W derken ne kadar etkili ki bu? Sürekli aynı yorumları görüyorum ama oynamadığım için bilmiyorum. Yani silahlar mı açılıyor para ile? Bunun dışında ne var?

Silahına para ile level atlatıyor, verdiği hasar falan artıyor level arttıkça, yani oyunun özü parayı veren düdüğü çalar felsefesi üzerine kurulu.
 

Geri
Yukarı