Evoker tarafından gönderilen son içerik

  1. Evoker

    [İddia] 1 TL'lik madeni paranın üretim maliyeti 3 TL oldu

    3 lira da 3 tane 1 lira demek her 1 lira ile 3 lira kazanıyosunuz 3*3 den 9 tl kazanıyorsunuz yani.
  2. Evoker

    Bir bilgisayar saatte kaç mAh harcar?

    Bilgisayar harici bir powerla güç alacak bunu belirtmişti arkadaş.
  3. Evoker

    Bir bilgisayar saatte kaç mAh harcar?

    Hocam monitor 12v ile çalışıyor ama power max 5v veriyor bunun çözümü step up boosterlar ile yapılabilir voltaj yükselticilerle voltajı 12 ye ayarlarsınız monitörü rahat çalıştırrısınız ama powerbank in hızlı şarjı biter.
  4. Evoker

    Hediye 3 adet Steam Random Key

    Katılıyorum.
  5. Evoker

    Oppo Reno 5 Lite root atma

    https://theandroidmirror.com/how-to-install-twrp-recovery-on-oppo-reno5-lite/ Hocam burada oem kilidini açmayı ve twrp yüklemeyi göstermiş twrp kurduktan sonra magisk indirip flashlarsınız root atılmış olur.
  6. Evoker

    Google hesabı kendi kendine videoları beğeniyor

    Evet o açıktı kapattım umarım bir daha olmaz. Kardeşim var ve bu hesabı kullanıyor ama yabancı içerikler gram izlemez :D
  7. Evoker

    Google hesabı kendi kendine videoları beğeniyor

    Direkt konuya gireyim 1-2 aydır durum bu şekilde hesabım bot olmuş büyük ihtimalle. Saçma saçma Hintçe ve çocuk videolarını beğeniyor nasıl düzeltebilirim?
  8. Evoker

    Herkes odasını atsın

  9. Evoker

    WhatsApp spam mesajlar atıyor

    Engelle o numaraları eğer işe yaramazsa numaranı değiştirirsin.
  10. Evoker

    6000 TL'ye Valorant'ta 60 FPS verebilecek laptop önerisi

    Laptop olmaz ama masaüstü için sıfır kanadında apu, 2. el de ise rx 570 li bilgisayarlara bakılabilir.
  11. Evoker

    Bisiklet kaliper arızası

    Başka bisikletçilerde şansını deneyebilirsin.
  12. Evoker

    Telefonun arkasından mıknatıs nasıl sökülür?

    Hocam merakımdan soruyorum modeli nedir telefonun?
  13. Evoker

    Ödevlerden zaman kalmıyor

    ödevleri erkenden yapacaksın mesela hoca ilk ders ödev verdi tenefüste yapmaya başla öğlende biter zaten ödevler okulda yapmak içindir.
  14. Evoker

    2500 TL bütçe telefon tavsiyesi

    Xiaomi mi 8 bakabilirsin o fiyatlara sd845 bulunuyor içinde güçlü telefondur.
Yukarı