fratalkanan tarafından gönderilen son içerik

  1. F

    Unity "NullReferenceException: SerializedObject of SerializedProperty has been Disposed." hatası

    Arkadaşlar ben oyun yapıyodum sorulanlar diye bi kısım var oyunu başlatınca geliyor oyunu bitirince. NullReferenceException: SerializedObject of SerializedProperty has been Disposed. UnityEditor.SerializedProperty.get_intValue () (at <97436df440ca462884c5332c1d8ebbe7>:0) diyerek kayboluyor...
  2. F

    Unity CS1002 expected hatası

    text kısmı dolu ne yapayım ben şimdi
  3. F

    Unity CS1002 expected hatası

    hocam normalde burada top kaleye değince gol olması lazım ama sol alttaki hata diyor topun kodları da burada yardım nolur using System.Collections; using System.Collections.Generic; using UnityEngine; using UnityEngine.UI; public class TOP : MonoBehaviour { public Rigidbody2D rb...
  4. F

    Unity CS1002 expected hatası

    discord gelen var mı Yav yardım edin daha lütfen
  5. F

    Unity CS1002 expected hatası

    using System.Collections; using System.Collections.Generic; using UnityEngine; using UnityEngine.UI; public class TOP : MonoBehaviour { public Rigidbody2D rb; public float hiz; public float gol_1,gol_2; public Text gol1,gol2; // Start is called before the first frame update void Start() {...
  6. F

    Unity CS1002 expected hatası

    using System.Collections; using System.Collections.Generic; using UnityEngine; public class TOP : MonoBehaviour { public Rigidbody2D rb; public float hiz; public float gol_1,gol_2; public TextMeshPro gol1,gol2; // Start is called before the first frame...
  7. F

    Unity CS1002 expected hatası

    Arkadaşlar o kadar kod yazdım ettim. Ancak CS1002 expected diyor kodlar burada yardım. Using System. Collections; Using System. Collections. Generic; Using unityengine; Public class top: Monobehaviour. { Public rigidbody2D rb; Public float hiz; Public float gol_1, gol_2; Public...
Geri
Yukarı