Construct 2 ile geliştirdiğim oyun

KernelColonel

Hectopat
Katılım
15 Temmuz 2019
Mesajlar
785
Çözümler
6
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Cuma gününden beri uğraştığım bir oyun var ve bu oyuna neler eklemeli, neleri geliştirmeli, neleri kaldırmalı ve neleri iyi yapıyorum gibi sorular soruyorum kendime. Çevremde de oyun işlerinden anlayan birisi de olmadığı için buraya danışma kararı aldım. Sizce neleri geliştirmeli, eklemeli, kaldırmalıyım ve bu oyunda neler iyi olmuş? Bunun hakkında biraz cevaba ihtiyacım var. (detayları sorabilirsiniz)

Oynanış:
(not: streamable linki koymamın sebebi sosyal'e video yüklenememesidir)
 
Cuma gününden beri uğraştığım bir oyun var ve bu oyuna neler eklemeli, neleri geliştirmeli, neleri kaldırmalı ve neleri iyi yapıyorum gibi sorular soruyorum kendime. Çevremde de oyun işlerinden anlayan birisi de olmadığı için buraya danışma kararı aldım. Sizce neleri geliştirmeli, eklemeli, kaldırmalıyım ve bu oyunda neler iyi olmuş? Bunun hakkında biraz cevaba ihtiyacım var. (detayları sorabilirsiniz)

Oynanış:
(not: streamable linki koymamın sebebi sosyal'e video yüklenememesidir)
Daha fazla mekanik eklersen cidden eğlenceli olur gibi duruyor. Düşman yapay zekası biraz daha geliştirilmeli.
 
- Karakterin koşarken kayması oynanış için zorluk yaratır. Unity'deki çözümü force yerine velocity kullanmak ama sizin oyun motorunda nasıl oluyor bilmiyorum.
- Arkaplan ve duvar renkleri birbirine benziyor, kafa karışıklığına yol açabilir.
- Tam anlamadım ama galiba düşmanlar size hasar veremiyor, onların da saldırabilmesi ve can barının olması daha iyi olur. Can barı hem karakterde hem düşmanlarda olsun.
 
Hocam oyun güzel duruyor. Fakat düşmanların canı ve becerisi biraz daha yüksek olsa daha iyi olur gibi. Mümkünse bir can sistemi getirebilirsin. Düşmanlar da bize güzelce vurabilsin. 4 günlük oyun için bence bayağı iyi. Elinize sağlık. Ben 4 günde bir satır kod bile yazamam.
 
- Karakterin koşarken kayması oynanış için zorluk yaratır. Unity'deki çözümü force yerine velocity kullanmak ama sizin oyun motorunda nasıl oluyor bilmiyorum.
- Arkaplan ve duvar renkleri birbirine benziyor, kafa karışıklığına yol açabilir.
- Tam anlamadım ama galiba düşmanlar size hasar veremiyor, onların da saldırabilmesi ve can barının olması daha iyi olur. Can barı hem karakterde hem düşmanlarda olsun.
- Onu karakterin 8direction özelliğindeki deceleration değerini arttırmak, yapıyorum hemen.
- Arkaplan için daha açık renkli bir filtre çekeceğim.
- Düşmanlara bir can barı eklemem zor olsa da, düşmanlardaki bu absürt mekaniği bir düzene oturtmaya çalışacağım.

Hocam oyun güzel duruyor. Fakat düşmanların canı ve becerisi biraz daha yüksek olsa daha iyi olur gibi. Mümkünse bir can sistemi getirebilirsin. Düşmanlar da bize güzelce vurabilsin. 4 günlük oyun için bence bayağı iyi. Elinize sağlık. Ben 4 günde bir satır kod bile yazamam.
Oyunda şöyle bir mantık var. Daha doğrusu teoride var bu mantık. İlk 5 bölüm bu ve bunun gibi düşmanlarla savaşacaksın, 5. bölümde bir boss savaşı yer alacak. Boss savaşından sonra ise başka bir 5 bölüm yer alacak ve başka bir temada olacak. Düşman saldırı animasyonları hazırlanıyor. Can sistemine şöyle bir örnek vereyim. Oyundaki yeşilimsi kurtçuklar tek vuruşta giderken büyücüler 4 vuruşta ölüyor.
 

Geri
Yukarı