Forspoken, FSR 3 ve Frame Generation On vs Off

Aynen hocam, az önceki konunu silinmesini istedim şimdi tek tek fotoğraf atacağım.
Her biri farklı kalite ve Mod, fotoğrafı inidren karşılaştırsın artık.
Ama hocam inanın benim için yakın mesafe daha önemli dlss'in bulanıklaştırması uzak mesafe için işe yarasada yakın mesafeden kötü gözüktürüyor, fsr'ın keskinleştirmeside uzak mesafed azda olsa pixelleşmeye sebep oluyor şahsen oyunda uzağı pek önemsemem bu yüzden fsr 3 ü çok beğendim ayrıca bu daha ilk hali güncellemeler ile uzak mesafedeki pixelleşme,titreme gibi olayları düzeltebilirlerse gerçekten dlssten iyi olur.

Ayrıca uzak mesafedeki pixelleşmeyi monitörün yanından görebiliyorum uzaklaşınca gözükmüyor.
 
Ama hocam inanın benim için yakın mesafe daha önemli DLSS'in bulanıklaştırması uzak mesafe için işe yarasada yakın mesafeden kötü gözüktürüyor, FSR'ın keskinleştirmeside uzak mesafed az da olsa pixelleşmeye sebep oluyor şahsen oyunda uzağı pek önemsemem bu yüzden FSR 3'ü çok beğendim ayrıca bu daha ilk hali güncellemeler ile uzak mesafedeki pikselleşme, titreme gibi olayları düzeltebilirlerse gerçekten DLSS'ten iyi olur.

Ayrıca uzak mesafedeki pixelleşmeyi monitörün yanından görebiliyorum uzaklaşınca gözükmüyor.

Eğer bu tür sorunlar yaşanmasaydı ve oyun sorunsuz bir şekilde çalışsaydı, AMD gerçekten çok iyi bir iş çıkarmış olacaktı ve NVIDIA kullanıp kötüleyenlere az da olsa bir ders oalacaktı. Ancak yaşanan problemler sıkıntı yaratı valla, umarım düzeltilir, ancak görünüşe göre uzun bir süre alabilir, eğer ellerinde daha gelişmiş bir sürüm yoksa.
 
Eğer bu tür sorunlar yaşanmasaydı ve oyun sorunsuz bir şekilde çalışsaydı, AMD gerçekten çok iyi bir iş çıkarmış olacaktı ve NVIDIA kullanıp kötüleyenlere az da olsa bir ders oalacaktı. Ancak yaşanan problemler sıkıntı yaratı valla, umarım düzeltilir, ancak görünüşe göre uzun bir süre alabilir, eğer ellerinde daha gelişmiş bir sürüm yoksa.
evet sıkıntıları var zaten ama düzeltileceğini düşünüyorum. Sonuçta her teknoloji'nin çıktığında az veya çok olsada hataları var.
Ayrıca ben amdden vasat bir teknoloji bekliyordum beklediğimin çok çok üzerinde oldu.
 
Ben oyuna girdim, FSR açık ve kapalı ne değer veriyor şu aldım fotoğraf çıktım.
Biraz'da oynadım açıkçası. İyi geldi

Ufak tefek şeylere takılırsak, ot kötü görünüyor ağaç yamuk vs. Olmamış o zaman bu. Hiçbir teknolojik ürün zaten kusursuz değildir. NVIDIA kaliteyi bozmadan yapıyorsa (Donanım) ile sıkıyorsa Performance Modunda'da versin aynı Kalitede'ki görüntüyü.
Performans modunda aynı kaliteyi neden versin hocam adı üzerinde performans kazanmak için her şeyi pikselleştirebilir. Birde amd nin verdiği gecikme suresi nvidianin verdiği gecikme suresi ile aynı şey değil. Nvidia sistem geçilmesini veriyor. Şuan için nvidia hala kalite olarak önde. Amd'nin donanımla bir götürmesi gerekiyor değilse aynı kaliteyi yakalaması zor gibi.
 
@Sabura48 arkadaşın attığı görsellerde kalite olarak FSR 3.0 daha iyi tek sıkıntısı uzaktaki nesnelerin pırpır olması. Ayrıca akıcılık ve gecikme süresi RTSS ile NVIDIA kartların bile altına düşüyor

Eki Görüntüle 1964886
Mesela karşı binadaki dokulara bakın. Tahtalardan bile doku kalitesi belli oluyor.

Eki Görüntüle 1964889
Bu 2 resimde de fsr 3 ün doku kalitesinin daha iyi olduğu açık.

Bu arada sırf şu netlik yüzünden dlss i kötü görüyorum. Fsr çok daha iyi gözüküyor.
Buradan bakabilirsiniz
 
@Sabura48 arkadaşın attığı görsellerde kalite olarak FSR 3.0 daha iyi tek sıkıntısı uzaktaki nesnelerin pırpır olması. Ayrıca akıcılık ve gecikme süresi RTSS ile NVIDIA kartların bile altına düşüyor


Buradan bakabilirsiniz
Bilemiyorum benim izlediğim incelemeler tam tersini söylüyor. Bunun resimlerle anlaşılabileceğini de pek sanmıyorum. Çıplak göz ile değerlendirmek lazım.
 
Hocam resimde belli oluyor. Arka tarafların pır olduğu doğru ancak adam 50X Zoom yapıyor oyun oynarken farkına bile varmıyorsun. Donanım Arşivi abartmayı seviyor. Arkadaş paylaşmış keskinlik bakımından detay olarak daha iyi
 
Son düzenleme:
Bilemiyorum benim izlediğim incelemeler tam tersini söylüyor. Bunun resimlerle anlaşılabileceğini de pek sanmıyorum. Çıplak göz ile değerlendirmek lazım.
Immortals of Aveum - Imgsli burada tabloya bakın doku kalitesinde fsr önde dlss hafif blurlu. fsr 3 ğn sıkıntısı uzaktaki nesenelerin pixelleşmesi ve titreme onlarında güncelleme ile gideceğini düşünüyorum.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı