Arama Sonuçları - Sorgulanan Kelime: *

  • Üyeler: BabaVoss035
  • Oyun Programlama kategorisinde
  • İçerik: Konular, Mesaj
  • Tarihe göre sırala
  1. B

    C# Unity okey oyununda OrderBy hatası

    YouTube'da bir kanaldan bakarak yapmaya çalıştığım proje oyunumda OrderBy hatası alıyorum. OrderBy hakkında hiçbir fikrim yok daha önce bununla alakalı projeye hiçbir şey eklemedim kod ya da başka bir şey. Ama YouTube de izlediğim bir kanala göre bir şey eklemem gerekiyor yardımcı olur musnuz...
  2. B

    C# Proje için yaptığım okey oyunu hata veriyor

    public class GameManager : MonoBehaviour { public GameObject placeHoldersParent; //Oyundaki Okey Taşı Sprite Listesi public List<Sprite> sprites; public Sprite player1Blocks; public Sprite player2Blocks; public Sprite player3Blocks; public Sprite player4Blocks; //...
  3. B

    C# Okey oyununda okey taşı ele alınamıyor

    Proje için yaptığım okey oyununda okey taşını elime alamıyorum. Sorun için yardımcı olur musunuz? public class Block : MonoBehaviour { public string type = ""; public string number = ""; public bool isJoker = false; SpriteRenderer spriteRenderer; // Start is called before...
  4. B

    C# Okey oyununda CS0246 hatası

    Tamamdır. Teşekkür ederim.
  5. B

    C# Okey oyununda CS0246 hatası

    Evet çalıştırabildim teşekkür ederim. Ama şimdi beraberinde bundan bağımsız yeni hatalar alıyorum(okey taşını elime alamıyorum) dc gibi bir yerden yardımcı olabilme şansınız var mı daha önce hiç forumlarda bulunmadığım için kontrol etmeyi unutuyorum sizi bekletmemek adına.
  6. B

    C# Okey oyununda CS0246 hatası

    güncel hata ss'teki hata knk
  7. B

    C# Okey oyununda CS0246 hatası

    yok yine çalışmadı. Ayrıca vidoda izlediğim arkadaşta spriterenderer yeşil yanıyodu bende tık yok acaba yönlendirecek birşey mi bulamadı.
  8. B

    C# Okey oyununda CS0246 hatası

    public class Block : MonoBehaviour { public string type = ""; public string number = ""; public bool isJoker = false; Spriterenderer spriteRenderer; // Start is called before the first frame update void Start() { spriteRenderer =...
Geri
Yukarı