C# Proje için yaptığım okey oyunu hata veriyor

BabaVoss035

Femtopat
Katılım
26 Mayıs 2023
Mesajlar
8
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
C#:
public class GameManager : MonoBehaviour
{
    public GameObject placeHoldersParent;
    //Oyundaki Okey Taşı Sprite Listesi
    public List<Sprite> sprites;
    public Sprite player1Blocks;
    public Sprite player2Blocks;
    public Sprite player3Blocks;
    public Sprite player4Blocks;
    // Start is called before the first frame update
    void Start()
    {
        //Her taştan iki tane olmasını sağlıyor
        sprites.AddRange(sprites);
    }
    public void StartGame()
    {
        //Herkese 14er taş vermiş olduk
        for (int i = 0; i < 14; i++)
        {
            player1Blocks.Add(sprites[Random.Range(0, sprites.Count)]);
            player2Blocks.Add(sprites[Random.Range(0, sprites.Count)]);
            player3Blocks.Add(sprites[Random.Range(0, sprites.Count)]);
            player4Blocks.Add(sprites[Random.Range(0, sprites.Count)]);
        }
        //Birinci Oyuncu 1 adet fazla taşın sahibi olması için yaptık
        player1Blocks.Add(sprites[Random.Range(0, sprites.Count)]);
    }
    // Update is called once per frame
    void Update()
    {
     
    }
}
 

Dosya Ekleri

  • 3.png
    3.png
    395,9 KB · Görüntüleme: 49
  • 4.png
    4.png
    201,2 KB · Görüntüleme: 48

Yeni konular

Geri
Yukarı