Arama Sonuçları - Sorgulanan Kelime: *

  1. NothingAtHere

    Java mı Kotlin mi?

    Unreal Engine zor değil. Eğer C++'dan giderseniz biraz fazla uğraşırsınız. Hatanız olursa sinirlenirsiniz. Fakat Blueprint üzerinden yapmak daha kolay. Hem C++'dan hem de C#'dan. Sadece mantık gerektiriyor.
  2. NothingAtHere

    Java mı Kotlin mi?

    Muhattap derken? Edit: Onu ben dememişim. Unreal Engine daha gelişmiş bir motordur. Muhtemelen arkadaş mobile daha uygun olduğundan Unity kullan demek istemiş. UE4 mobilde optimizasyon sorunlu. (Birazda yüksek grafikli)
  3. NothingAtHere

    Java mı Kotlin mi?

    Unreal Engine ileri düzeydir. Grafikleri güzel ve büyük bir oyun tasarlanmayacaksa gerek yoktur.
  4. NothingAtHere

    Java mı Kotlin mi?

    Yorumunuzu düzeltseniz [emoji16] Siz seçin. Unity kullanacaksanız C#, UE4 kullanacaksanız Blueprint ya da C++.
  5. NothingAtHere

    Java mı Kotlin mi?

    Blueprint [emoji57] Tek başına yapacaksan pek bir şey bekleme. Sonuçta 3D modeli, fiziği, animasyonu, ses, fotoğraf için DSLR ya da aynasız makine, dokuları, ( Normal map ile bitmez bunlar...), kodlama dili ve en önemlisi bilgisayarın. Böyle basit veya pek ileri düzey olmayacaksa Unity kullan...
Geri
Yukarı