gta

  1. B

    Steam'de yüklü oyun dosyası Epic için kullanılabilir mi?

    Merhaba. GTA için 2 hesaptan girmek istiyorum ama Steam hesabımdan hesabı çıkartmak çok zor cidden. Ben de Epic'te var zaten diye düşünüp böyle bir soru sordum.
  2. Bertug Tosun

    GTA Online "Files required to play GTA Online could not be downloaded" hatası

    Online'a girmek istediğim zaman bana böyle bir hata veriyor. Dosyaları doğruladım, Rockstar Games Launcher'a güncelleme denetlemesi yaptırdım, hala aynı. Çözümünü bilen var mıdır?
  3. L

    GTA Vice City Kurtlar Vadisi Ses Donanımı Yok Hatası

    Mod kurulmuş halde indirdim, oyunu oynadım fakat ses yok. Kontrol ettim, benim bilgisayarda bir sıkıntı yok. Oyunda sorun var. Dosyalara baktım, Audio dosyası yokt. U orijinal oyununun Audio dosyasını attım fakat yine çalışmadı. Bir nostalji yapalım dedik, uğraşmadığımız hata kalmadı. Yardım...
  4. Cem T

    MTA ekran düzelmiyor

    Az önce MTA'yı açtım fakat ekran böyle oldu ve ayarlara girmeme bile müsaade etmiyor :( Kesin bir çözümü var mı acaba?
  5. Colluthus

    Athlon X2 64 sistem GTA IV kaldırır mı?

    Ekran kartı GeForce 9500GT. 64 Bit. İşlemcim Intel Core i7 CPU 870 2.93GHz 8cpus. DX 12. Sistemim. GTA IV istediği. işletim sistemi:Windows 7 (artı service pack 1) işlemci:Intel Core 2 Duo 1.8GHz, AMD Athlon X2 64 2.4GHz bellek:1.5GB grafik:256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900. DirectX version...
  6. C

    Q9400 sistemde GTA kasıyor

    GTA 5 Online da sistemim kasıyor. Ekran kartı: R7 240 4 GB GDDR3 128 Bit. İşlemci: Intel Core 2 Quad Q9400 2.66GHz RAM: 8 GB DDR 3 En düşük ayarlarda 720 çözünürlükde kasıyor. Eski ekran kartım olan GT 730 2 GB 128 Bit GDDR3 oyunu düşük ayarlarda oynayabiliyordum bir zaman oynadıktan sonra...
  7. AyEeSto01

    Oyun tarihinin en iyi serisi nedir?

    Sizce en iyi oyun serisi hangisidir? Arkadaşlar, oylama yaparsanız çok iyi olur.
  8. Anacharsis

    GTA vc oyuna girmeden yükleme ekranında çöküyor

    Oyuna giriyorum Rockstar Games logosu çıkıyor. Onu geçtikten sonra yükleme ekranı resmi geliyor ve tekrar Mouse'a tıkladığımda oyundan atıyor.
  9. kaganyaprakli17

    GTA 5 hata kodu vermeden kapanıyor

    Arkadaşlar GTA 5'i açıp story moda girdiğim gibi birkaç saniye sonra oyun hata kodu vermeden direkt kapanıyor. Process Monitor: https://www.mediafire.com/file/easy0lytszyapcw/Logfile.PML/file
  10. MamiFK

    GTA V Online düşmana kilitlenmiyor

    Bu sorunu sadece Online modda yaşıyorum. Mesela elim boş olsun ya da yakın dövüş silahım olsun, sağ tık basılı tutunca düşmana kilitlenmiyor, yakın dövüş silahımı sağ tık basılı tutarak, sol tıka basıyorum ama saçma sapan yerlere havalara vuruyor. İnternetten araştırdım fakat bu sorunu...
  11. Olyshower

    GTA SA (SAMP) 0xc00007b Hatası

    https://drive.google.com/file/d/1DPEVxmN4QLKcynXC7KyT8ZqhFU3LjGYj/view?usp=sharing Hata dosyası bu. Sistemim:
  12. Abu!

    Rockstar GTA Online Giriş Süresini Kısaltan Modu Oyuna Ekliyor!

    Geçtiğimiz günlerde GTA oyuncularından birisi oyun dosyalarında değişiklik yaparak bekleme süresini %70 azalttığını söyleyip bunu nasıl yaptığını da açıklamıştı. https://nee.lv/2021/02/28/How-I-cut-GTA-Online-loading-times-by-70/ Rockstar bu modu bir sonraki güncelleme ile oyuna ekleyeceğini...
  13. Jewinege

    Grand Theft Auto San Andreas Roleplay fotoğrafları atıyoruz

    Merhabalar, bu konuya sadece GTA San Andreas Roleplay fotoğrafları atıyoruz. Lütfen MTA fotoğrafları atmayın, SA:MP odaklı olursa daha kaliteli olur.
  14. elementaly

    GTA 5 Online araçlar yavaş gidiyor

    GTA Online'da araçlarım diğerlerine nazaran yavaş gidiyor. Yani Turbo ekli Level 4 Engine Level 4 transmission fakat bir türlü arkadaşımı geçemiyorum. Arkadaşımın arabası ile benim arabam aynı (kendim önerdiğim için aynı arabalar var) Level'i düşük olduğu için Engine, transmission, Turbo falan...
  15. Cem T

    GTA Online'da süspansiyon önerisi

    Az önce YouTube'da GTA Online ile ilgili videolarda dolaşırken bir şey fark ettim, orijinal süspansiyon ve basık süspansiyon arasında farklar varmış! Gerçekten doğru mu bu?
  16. Barkan

    PS4 için GTA 5 arkadaşı

    Selam, 93 Level 4 senelik bir oyuncuyum. Heist falan yapacak çete kurup oyunda akacak insanlar arıyorum, yaşım 19. Oyunda her şeyi yaptım fakat aynı şeyleri tekrar yapmak istiyorum bu ara (barkan barkan)
  17. A

    FiveM script hatası

    Scrıpt error: @essentialmode/server/main.lua:185: attempt to index a nil Value (field'?') > Handler (@chat/server/sv_chat.lua:31 Aynı bu hatayı alıyorum ne yapmalıyım? (not: Sunucu sahibi değilim yani makineye erişimim yok)
  18. RobinReyiz

    En sevdiğiniz 10 oyun ve en sevdiğiniz 5 oyun şirketi hangileri?

    Şu ana kadar en sevdiğiniz 10 oyunu ve 5 şirketi aşağıya sıralayın. Benimkiler: 1- Red Dead Redemption 2 2- GTA V 3- God of War (2018) 4- Batman Arkham City 5- GTA SA 6- Injustice 2 7- God of War: Ghost of Sparta 8- Batman Arkham Origins 9- Batman Arkham Asylum 10- Cyberpunk 2077 1- Rockstar...
  19. RobinReyiz

    GTA Online bağımlılığından kurtulmak

    Arkadaşlar GTA Online'yi bir türlü bırakamıyorum. Beni RDR'den ayrı koydu. Başka oyunlar sarmıyor artık nedense. O kadar oynadım ki 2 haftada 36Milyon $ kastım. Bana bir oyun önerir misiniz? (GTA V kalitesinde bir oyun. Açık dünyası ondan daha iyi olan bir oyun. RDR hariç.)
  20. Jewinege

    FiveM veya SA-MP deathmatch sunucu önerisi

    Merhabalar, FiveM veya SA-MP'ta önerebileceğiniz bir deathmatch sunucusu var mı? SA-MP'ta koky's deathmatch harici olursa güzel olur.
  21. Jewinege

    SA-MP gerçekçi ses modu önerisi

    Merhabalar, San Andreas multiplayer için güzel ses paketi arıyorum. Var mı elinizde güzel bir ses paketi? Link olarak atarsanız sevinirim.
  22. Fatih_Altay

    GTA V'de kaç saatiniz var?

    Bugün çok saçma bir şey merak ettim, acaba GTA V'de kaç saatiniz var? (Ben: 10.000)
  23. Sentry_46

    Çözüldü GTA 5'i tamamen modlardan arındırmak

    Arkadaşlar, ben Online'a gireceğim ve bende Menyoo trainer bir de OpenIV'deki scriptler yüklü. Onların dosyalarını sildim ama hala birkaç dosya olduğundan eminim. Oyunu Epic Games'den aldım, yardımcı olabilecek var mı?
  24. Ö

    i5-1035G1 sistem GTA 5 kaldırır mı?

    Merhaba. Benim bir sistemim var. Özellikleri: i5-1035G1, 12 GB RAM, MX330 2 GB 256 GB SSD kaldırır mı kaldırırsa hangi ayarlarda açar?
  25. Kayra Temel

    GTA 5 Project Revive Mod nasıl kurulur?

    Selamlar. GTA 5'e PRV modunu kurmaya çalışıyorum fakat başarılı olamadım. Bu linkten modu indirdim fakat devamında ne yapacağımı çözemedim. 3-4 video izledim fakat hepsinde farklı yöntemlerle bir şeyler yapıyorlar ve İngilizce olduğu için pek anlayamadım :D Yardım edebilir misiniz?
Yukarı