Mucosoft
Megapat
- Katılım
- 5 Mart 2014
- Mesajlar
- 5.514
- Makaleler
- 12
- Çözümler
- 41
Öncelikle bu yöntemi spigot eklentisi için soruyorum.
Benim bir alan sistemim var. Şu anda yaklaşık 200-300 arası alan kayıtlı. Bu sayı 1000'leri bile aşabilir, yani genel düşünmeliyiz.
Örnek bir değişken daha doğrusu dizi şu şekilde:
Buradaki değişkenlerin sayısı sonradan artabilir. Şimdilik 3 farklı değişken var. Bu sadece tek bir alanın verisi. Bundan yüzlerce var.
Detay vermek gerekirse 1. pozisyon ile 2. pozisyon arasında kalan yer oyuncuya ait oluyor. Örneğin oyuncu bir yeri kırdığında önbellekte yer alan tüm veriler kontrol edilecek ve aralıkların eşlenip eşlenmediğine bakacak. Bu durum gecikme yapar mı veya daha farklı kontrol yöntemleri var mı?
Özet geçmek gerekirse sorularım şunlar:
1. yüzlerce değişkeni önbelleğe alsam yani dosyadaki verileri değişken olarak tutsam performansı etkiler mi?
2. bu kadar çok veriyi kontrol etmek performansı etkiler mi? Pozisyon kontrolü yapmanın daha hızlı bir yolu var mı?
Benim bir alan sistemim var. Şu anda yaklaşık 200-300 arası alan kayıtlı. Bu sayı 1000'leri bile aşabilir, yani genel düşünmeliyiz.
Örnek bir değişken daha doğrusu dizi şu şekilde:
Kod:
Name = Mucosoft.
Pos1 = -4, 0, 0
Pos2 = 10, 255, 28
Buradaki değişkenlerin sayısı sonradan artabilir. Şimdilik 3 farklı değişken var. Bu sadece tek bir alanın verisi. Bundan yüzlerce var.
Detay vermek gerekirse 1. pozisyon ile 2. pozisyon arasında kalan yer oyuncuya ait oluyor. Örneğin oyuncu bir yeri kırdığında önbellekte yer alan tüm veriler kontrol edilecek ve aralıkların eşlenip eşlenmediğine bakacak. Bu durum gecikme yapar mı veya daha farklı kontrol yöntemleri var mı?
Özet geçmek gerekirse sorularım şunlar:
1. yüzlerce değişkeni önbelleğe alsam yani dosyadaki verileri değişken olarak tutsam performansı etkiler mi?
2. bu kadar çok veriyi kontrol etmek performansı etkiler mi? Pozisyon kontrolü yapmanın daha hızlı bir yolu var mı?
Son düzenleyen: Moderatör: