- Katılım
- 28 Nisan 2020
- Mesajlar
- 46.485
- Makaleler
- 42
- Çözümler
- 150
NVIDIA, ışın izlemenin yeniden yapılandırılmasına odaklanan DLSS 3.5 sürümü için bazı detaylar paylaştı. Sonbaharda (büyük ihtimalle Cyberpunk Phantom Liberty'e denk getirelecek) geleceği söylenen teknolojinin DLSS 3.0'dan 5 kat daha fazla veri üzerinden öğrenim kazandığı iddia ediliyor. Mevcut ve önceki sürümlerde yeniden ölçeklendirme esnasında renk kaybı ve hatalı ışık efektleri olduğu tespit edildiğinden DLSS 3.5'in buna odaklanacağı ama farklı gelişmelerin de olacağı söyleniyor.
Kaynak;
Kaynak;
NVIDIA announces DLSS 3.5 with Ray Reconstruction, launches this fall - VideoCardz.com
NVIDIA DLSS 3.5 announced A new upscaling technology has emerged, which is essentially an enhancement to NVIDIA’s existing DLSS3. NVIDIA DLSS 3.5, Source: NVIDIA While there haven’t been any updates regarding AMD FSR3, and XeSS going open-source, NVIDIA is determined to make headlines with the...
videocardz.com