2D bir oyun yapmak mı daha basit yoksa 3D mi?

Peki fakat 2D topdown pixelart mı önerirsiniz yoksa vektörel çizim mi?

Tercihlerin neye yönelik olduğuna bağlı. 2D topdown pixelart, retro bir estetik sunar ve sınırlı piksel sayısıyla detaylı bir görünüm elde etmeni sağlar. Vektörel çizim ise daha esnek bir yaklaşım sunar, boyutları değiştirdiğinde kalite kaybetmezsin ve daha pürüzsüz hatlar elde edersin. Hangi tarzın projenle daha uyumlu olduğunu düşün ve ona göre karar ver. Eğer bu konuda aklına takılan bir şeyler varsa sorabilirsin.
 
Tercihlerin neye yönelik olduğuna bağlı. 2D topdown pixelart, retro bir estetik sunar ve sınırlı piksel sayısıyla detaylı bir görünüm elde etmeni sağlar. Vektörel çizim ise daha esnek bir yaklaşım sunar, boyutları değiştirdiğinde kalite kaybetmezsin ve daha pürüzsüz hatlar elde edersin. Hangi tarzın projenle daha uyumlu olduğunu düşün ve ona göre karar ver. Eğer bu konuda aklına takılan bir şeyler varsa sorabilirsin.

Şu anda ekibi toplamaktayız 5 kişi olduk eğer yardım edebilecek tecrübeye sahipseniz çok isterim zaten oyun yapım aşamasında iken oynanılabilecek kıvama geldiğinde bu forum üstünden paylaşıp yorum almak istiyorum.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Şu anda ekibi toplamaktayız 5 kişi olduk eğer yardım edebilecek tecrübeye sahipseniz çok isterim zaten oyun yapı aşamasında iken oynanılabilecek kıvama geldiğinde bu forum üstünden paylaşıp yorum almak istiyorum.
Normalde yardım etmek isterim ancak kendi yaptığım birkaç proje var.
 
Son düzenleyen: Moderatör:

Yeni konular

Geri
Yukarı