35000TL bilgisayar toplama

Bütçe
39000

EnderTR52

Centipat
Katılım
8 Eylül 2020
Mesajlar
2.642
Makaleler
2
Attığım sistemde geriye 25.000TL gibi bir bütçeniz kalıyor

Ekran kartı stoklarını bekleyeceğim hocam onun için pek sıkıntı yok.

Onla bu ekran kartını alın.


5000TL daha kalıyor o da sizin olsun.
Tamam hocam. Yoksa bu bütçede alınabilecek en iyi sistem. Kasa öneremedim. Doğru düzgün kasa bulamadım.

39000TL'ye RTX3080 önermişsiniz 6900XT bu ekran kartının dengi değil RTX 3090'a denk.
 

themina

Picopat
Katılım
26 Eylül 2020
Mesajlar
368
Çözümler
1
@Lounge
Arkadaşlar güzel bir şeyler toplamış bende (şimdi alın diye değil) size bir tane beyaz RTX 3080 buldum stoklar ve fiyatlar düzelince belki ilgilenirsiniz.
 
KS
Lounge

Lounge

Centipat
Katılım
24 Kasım 2020
Mesajlar
1.934
Makaleler
1
Çözümler
6
Yer
Recep Baltaş'ın kalbi.
Attığım sistemde geriye 25.000TL gibi bir bütçeniz kalıyor



Onla bu ekran kartını alın.


5000TL daha kalıyor o da sizin olsun.


39000TL'ye RTX3080 önermişsiniz 6900XT bu ekran kartının dengi değil RTX 3090'a denk.
Genel olarak AMD bir sistem düşünmüştüm hocam 6900XT güzel bir seçim olabilir.
 

EnderTR52

Centipat
Katılım
8 Eylül 2020
Mesajlar
2.642
Makaleler
2
Genel olarak AMD bir sistem düşünmüştüm hocam 6900XT güzel bir seçim olabilir.

Şu an alacaksanız 6900XTLI 11900FLI bir sistem alın üstüne 4000 5000 liranız kalıyor.

Pardon 1000TL falan kalıyor.
Burada gördüğünüz gibi 6900XT, 3080'i rahatlıkla geçiyor üstelik bazı oyunlarda RTX3090'a 10-15FPS fark atıyor.

 

Ardaaa11

Decapat
Katılım
16 Haziran 2020
Mesajlar
6.966
Çözümler
5
Yer
Mordor
6900X yerine RTX 3080 tercih ederdim ben. Stoklar düzelirse 3080'in fiyatı 8500 lira falan olacak, 6900XT yine 10000 ve üstü.

Hocam H100i demişsiniz fakat fiyat çok absürt, sırf o logo için 400-500 lira fazla olan ürünü önermeye klavyem el vermedi :D Oysaki has Corsair fanıyım.
 
KS
Lounge

Lounge

Centipat
Katılım
24 Kasım 2020
Mesajlar
1.934
Makaleler
1
Çözümler
6
Yer
Recep Baltaş'ın kalbi.
6900X yerine RTX 3080 tercih ederdim ben. Stoklar düzelirse 3080'in fiyatı 8500 lira falan olacak, 6900XT yine 10000 ve üstü.

Hocam H100i demişsiniz fakat fiyat çok absürt, sırf o logo için 400-500 lira fazla olan ürünü önermeye klavyem el vermedi :D Oysaki has Corsair fanıyım.
Hangi sıvı soğutma en iyisi pek bilmiyorum. Bu aralar hiç takip etmiyorum aktif sistemim de kullanıyorum.
 

EnderTR52

Centipat
Katılım
8 Eylül 2020
Mesajlar
2.642
Makaleler
2
6900X yerine RTX 3080 tercih ederdim ben. Stoklar düzelirse 3080'in fiyatı 8500 lira falan olacak, 6900XT yine 10000 ve üstü.

Hocam H100I demişsiniz fakat fiyat çok absürt, sırf o logo için 400-500 lira fazla olan ürünü önermeye klavyem el vermedi :D Oysaki has Corsair fanıyım.

Bu ülkede fiyatı yükselen bir şey çok yükselmez normalde 8000 lira ise o 9000 liraya düşer stok gelse bile. 6900XT RTX3080'den çok daha iyi bir kart.

Hem VRAM avantajı var hem kart olarak daha performanslı.
Düşmez.
 

DoruX

Centipat
Katılım
8 Ocak 2021
Mesajlar
1.510
Makaleler
1
Çözümler
9
Yer
C:/Turkey/Samsun/Bafra
Hangi sıvı soğutma en iyisi pek bilmiyorum.

11900K işlemciyi test ederken kullandılar. Ara ara ısındı.
 
Son düzenleme:

EnderTR52

Centipat
Katılım
8 Eylül 2020
Mesajlar
2.642
Makaleler
2
Bu gayet iyi bir sıvı soğutma.


Beyaz isterseniz bu da var.

 

Ardaaa11

Decapat
Katılım
16 Haziran 2020
Mesajlar
6.966
Çözümler
5
Yer
Mordor
Bu ülkede fiyatı yükselen bir şey çok yükselmez normalde 8000 lira ise o 9000 liraya düşer stok gelse bile. 6900XT RTX3080'den çok daha iyi bir kart.

Hem VRAM avantajı var hem kart olarak daha performanslı.
RT açınca patlıyor hocam.

Eski fiyata göre söylüyorum, 8500 lira 3080 vardı 6900XT'yi bilmiyorum. Eğer 3080 fiyatı 8500'den 9000'e çıkarsa 6900XT fiyatı da bu şekilde artacak.

@Lounge H100i, Galahad 240 ve PF240 gibi soğutucuların arasında en fazla 1 derece fark oluşur, biraz da ses farkı. Yani gerçekten de aradaki fiyat farkına değmez, Galahad alın rahatınıza bakın.
 
Yukarı