@WTC @Deathstrooke
Karakter ile düşmanlar arasındaki bu tutarsızlık benim de çok takıldığım bir durum. Kendi yarattığımız ve çömez olarak oynamaya başladığımız bir karakter olsa umrumda olmaz ama zaten bir arkaplanı olan ve tabiri caizse çelikten billurlara sahip bir karakterle sıradan mob kesmek için cebelleşiyorsam ve seviye-ekipman kasmam gerekiyorsa canım sıkılıyor biraz. Hele ki benim birkaç vuruşum mobun tek vuruşuna denkse tadım kaçıyor iyice. Aynı durum Witcher 3'de de var. Kuzeyin en iyi kılıç ustasıyla oynuyoruz ama seviye yetmiyor diye yoldan geçen çapulcuya elli kere vurmamız gerekebiliyor ve tek yiyebiliyoruz. Seviye farkı olunca en basitinden garkolan kesmeye çalışırken bile keskinliğinden dokunulmayan witcher kılıcı kör ekmek bıçağına dönüyor. Sırf bunun yüzünden oyundaki level sistemini kaldırdım, üşenmedim her düşmanın vurduğu ve yediği hasarı witcher evreni mantığına göre tek tek kendim ayarladım. Hikaye ve oynanış arasındaki mantık benim için önemli.