Ağır iz bırakan oyunlar

Grafikleri için oynamadık. Skilleri, oynanış tarzı, combolarıyla uzun yıllar kopamadık. 2020 yılı geldi gelecek, bağımlılığı devam eden çok sayıda insan var. Bir fotoğraf ve müziğini bırakacağım. Yılların hiç acıması yok. Sayesinde çok sayıda insan tanıdım, hatta üniversite birinci sınıfta bir ağabeyim evinde ağırlamıştı Bursa'da. Dikkatli olmazsanız, oyun ve gerçek hayatı ciddi anlamda birbirine kenetliyordu bu oyun.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.

ko.png
 
Bende Empires & Allies, Cityville ve Çete Savaşları çok ağır iz bıraktı. Özellikle Empires & Allies. Bu oyunun hastasıydım bu oyun için ölüyordum 17 Haziran 2013'te kapandığı günden beri o kadar sıkı oynadığım bir oyun olmadı. Resmen boşluğa düşmüştüm. Sizin de elbet böyle oyunlarınız olmuştur. Buyrun toplanalım.

Saygıyla anıyorum. 😭

Eki Görüntüle 469290
Yazalım bakalım
Empires & Allies
S4 League
CS 1.6
Point Blank
Gta San Andreas
Need For Speed Carbon
Pes 2006

En ama en fazla(S4 League ile Cs 1.6 iz bırakmıştır)
 
Ghost'un ara sahneler dışında hikayeye pek bir katkısı olmadı.İnsanlar ne için bu NPC'ye üzülüyor anlamıyorum.Bu oyun serisinde hikayeye en çok katkısı olan Price'a en yakın olan adam Soap'dır.O ölünce insan asıl boşluğa düşüyor işte.Yeni çıkacak seride Ghost Soap'ın önüne geçerse popüler kültürün ne denli kötü bir şey olduğunu yüzümüze vuracak.
Baştan söyleyeyim Soap karakterinin oyundaki rolünü tartışmıyorum. Seri kaldığı yerden devam etseydi "boşluğunu" hissederdik. Ayrıca öldüğü sırada Soap'u kontrol etmiyorduk. Roach'un ölümü farklı. Yaralı bir haldesiniz ve sizi kurtarmaya geldiğini düşündüğünüz üst rütbeliniz tarafından infaz ediliyorsunuz. Karakter siz onu kontrol ederken ölüyor, namlu size doğrultulmuş. Bu açıdan iz bırakan bir sahne.
Oyun sırasında yanınızdaki karakterin ölmesi ile kontrol ettiğiniz karakterin ölmesi birbirinden çok farklı.
Ghost, Soap, Yuri vs hangi karakter olduğundan ziyade hikaye önemli. Soap'la devam edip saçma bir hikaye ile karşılaşacağıma Yuri ile İmran Zakhaev ve Makarov'un yanında eski serinin parelelini oynamayı tercih ederim.
Mesela Price ile Zakhaev'i Pripyat'ta vurup kolunun kopmasına neden oluyorduk. Şu video da görebileceğin üzere Zakhaev'i vurduktan sonra Makarov'u öldürebiliyoruz. Bence güzel olmuş.
 
İstanbul Kıyamet Vakti, Knight Online ve COD4 MP (XFire üzerinden oynuyordum) ortamıyla bende derin izler bıraktı. Müziklerini falan duyunca tüylerim diken diken oluyor. Onun dışında hikaye olarak COD MW serisi ve Spec Ops The Line bayağı etkilemişti. Ve tabiki Witcher 3. Bunların dışında GTA serisini de çocukluğumdan beri ayrı yere koyuyorum.
 
Grafikleri için oynamadık. Skilleri, oynanış tarzı, combolarıyla uzun yıllar kopamadık. 2020 yılı geldi gelecek, bağımlılığı devam eden çok sayıda insan var. Bir fotoğraf ve müziğini bırakacağım. Yılların hiç acıması yok. Sayesinde çok sayıda insan tanıdım, hatta üniversite birinci sınıfta bir ağabeyim evinde ağırlamıştı Bursa'da. Dikkatli olmazsanız, oyun ve gerçek hayatı ciddi anlamda birbirine kenetliyordu bu oyun.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.

Eki Görüntüle 477226
Birden 2006 yılına flashback yaşadım. :)
 
Baştan söyleyeyim Soap karakterinin oyundaki rolünü tartışmıyorum. Seri kaldığı yerden devam etseydi "boşluğunu" hissederdik. Ayrıca öldüğü sırada Soap'u kontrol etmiyorduk. Roach'un ölümü farklı. Yaralı bir haldesiniz ve sizi kurtarmaya geldiğini düşündüğünüz üst rütbeliniz tarafından infaz ediliyorsunuz. Karakter siz onu kontrol ederken ölüyor, namlu size doğrultulmuş. Bu açıdan iz bırakan bir sahne.
Oyun sırasında yanınızdaki karakterin ölmesi ile kontrol ettiğiniz karakterin ölmesi birbirinden çok farklı.
Ghost, Soap, Yuri vs hangi karakter olduğundan ziyade hikaye önemli. Soap'la devam edip saçma bir hikaye ile karşılaşacağıma Yuri ile İmran Zakhaev ve Makarov'un yanında eski serinin parelelini oynamayı tercih ederim.
Mesela Price ile Zakhaev'i Pripyat'ta vurup kolunun kopmasına neden oluyorduk. Şu video da görebileceğin üzere Zakhaev'i vurduktan sonra Makarov'u öldürebiliyoruz. Bence güzel olmuş.
Bu sahne remastered oyununda oluyor.İlerde ki hikayeye bir faydası yok.Soap'ı 2 oyunda da daha çok kontrol ettik.Ara sahneler de Soap'ın ne denli istihbarat sağladığını Sniper görevleri ve Sandman ekibine patlayıcılar yönünde ne tür bilgiler verdiğini gördük.Task Master 141 ekibine en çok bilgiyi sağlayan aynı şekilde Soap ve Yuri'dir.Bu iki adam olmasa ne başkanı yakalayabilirdik ne de Volk'u Paris'de Sandman'ın ekibi tutardı.Soap bu oyun serisinin kesinlikle en underrated karakteri.Ghost ve Roach'ı instagram sayfaları paylaşmasaydı kimsenin umrunda değildi.Madem ki oynadığımız karakter öldüğü zaman daha acı verici oluyor aynı şekilde Alexei Harkov'a da üzülürdük.Seriyi bitirenler ara sahneleri geçmezse Soap ve Yuri'nin Task Master 141'i ayakta tutan kilit isimler olduğunu iyi bilirler.
 
Uyarı! Bu konu 5 yıl önce açıldı.
Muhtemelen daha fazla tartışma gerekli değildir ki bu durumda yeni bir konu başlatmayı öneririz. Eğer yine de cevabınızın gerekli olduğunu düşünüyorsanız buna rağmen cevap verebilirsiniz.

Geri
Yukarı