AliExpress "İstanbul(AVR) Returned from Customs" ne demek?

KS
Birkan Öztürk

Birkan Öztürk

Hectopat
Katılım
22 Temmuz 2016
Mesajlar
302
2 gün önce bende aldım. Siz hangi mouseyi aldınız? Benim ki de takılmaz umarım.
Razer Mamba Elite aldım.
Geri gönderildi anlamına gelmiyor, gümrükten geçtiği anlamına geliyor. Kargo takip kodunuzu paylaşabilir misiniz, ya da RH ile başlayan kod elinizdeyse gonderitakip.ptt.gov.tr üzerinden takip edin.
Evet araştırdım bir Türk arkadaşta da bu yazmış fakat gelmiş. Şu an RH ile bir kod gelmedi.
Sırf şu konuya cevap yazmak için üye oldum. İngilizce-Turkce çeviri yapıp "gümrükten döndü yazıyor bu kargo geri gidiyor" diye bilgi veriyorsunuz. Arkadaş rh koduyla ptt sitesinden kontrol ettiğinde ürünün gümrükten çıkıp dağıtım merkezine gittiğini, hatta kaç tl vergi ödeyeceğini görecektir. Aynı şey başıma geldi. Bilgi kirliliği yapıp ısrarcı olmanız siteye bir üye kazandırdı 😄
Hocam o kadar emin yazmışsınız ki vallahi moralim yerine geldi. Bir de İngilizce kaynaklardan vs. baktım dediğiniz gibi diyenler var. Umarım dediğiniz gibi olur. Fakat şu an takip kodum Rh ile vs. başlamıyor PR ile başlayıp YP ile bitiyor.
 

ExecutioneR_

Hectopat
Katılım
5 Ocak 2019
Mesajlar
2.597
Çözümler
5
Yer
Hell
Sırf şu konuya cevap yazmak için üye oldum. İngilizce-Turkce çeviri yapıp "gümrükten döndü yazıyor bu kargo geri gidiyor" diye bilgi veriyorsunuz. Arkadaş rh koduyla ptt sitesinden kontrol ettiğinde ürünün gümrükten çıkıp dağıtım merkezine gittiğini, hatta kaç tl vergi ödeyeceğini görecektir. Aynı şey başıma geldi. Bilgi kirliliği yapıp ısrarcı olmanız siteye bir üye kazandırdı 😄
Bilgi kirliliği diyor :d.....
Dostum ilk mesajım gidersen orada arkadaşın eline RH kodu geldiyse demek ki geçmiştir dedim. Ayrıca aynı mesajda bence kelimesini kullandım. Fikrimi belirttim. Anladın mı? Ayrıca arkadaşa şu an RH kodu gelmemiş. Sen hala RH koduyla sorgulattığın da görecektir diyorsun. Bende biliyorum gördüğünü.
 

burakeren1

Yoctopat
Katılım
5 Mart 2021
Mesajlar
5
Razer Mamba Elite aldım.

Evet araştırdım bir Türk arkadaşta da bu yazmış fakat gelmiş. Şu an RH ile bir kod gelmedi.

Hocam o kadar emin yazmışsınız ki vallahi moralim yerine geldi. Bir de İngilizce kaynaklardan vs. baktım dediğiniz gibi diyenler var. Umarım dediğiniz gibi olur. Fakat şu an takip kodum Rh ile vs. başlamıyor PR ile başlayıp YP ile bitiyor.
Hocam o takip kodunu track24.net e girip sorgula. Altta alternatif takip kodu çıkacak rh ile başlayan kodu göreceksin. Bundan sonra o kodla ptt sitesinden sorgulamaya devam edebilirsin. Vergi ücretini görürsün orada
 
KS
Birkan Öztürk

Birkan Öztürk

Hectopat
Katılım
22 Temmuz 2016
Mesajlar
302
Bilgi kirliliği diyor :d.....
Dostum ilk mesajım gidersen orada arkadaşın eline RH kodu geldiyse demek ki geçmiştir dedim. Ayrıca aynı mesajda bence kelimesini kullandım. Fikrimi belirttim. Anladın mı? Ayrıca arkadaşa şu an RH kodu gelmemiş. Sen hala RH koduyla sorgulattığın da görecektir diyorsun. Bende biliyorum gördüğünü.
RH kodu elime nasıl geçecek? Yani Aliexpress'te takip tuşuna bastığında PR ile başlayıp YP ile biten takip kodum otomatikman mı değişecek?
 

ExecutioneR_

Hectopat
Katılım
5 Ocak 2019
Mesajlar
2.597
Çözümler
5
Yer
Hell
RH kodu elime nasıl geçecek? Yani Aliexpress'te takip tuşuna bastığında PR ile başlayıp YP ile biten takip kodum otomatikman mı değişecek?
Aliexpress'in takip sitesi gösteriyor. Değişmeyecek. Ayrı RH ile başlayan takip kodu verecek. Artık o kod ile kargonuzu takip edeceksiniz.
 

burakeren1

Yoctopat
Katılım
5 Mart 2021
Mesajlar
5
Bilgi kirliliği diyor :d.....
Dostum ilk mesajım gidersen orada arkadaşın eline RH kodu geldiyse demek ki geçmiştir dedim. Ayrıca aynı mesajda bence kelimesini kullandım. Fikrimi belirttim. Anladın mı? Ayrıca arkadaşa şu an RH kodu gelmemiş. Sen hala RH koduyla sorgulattığın da görecektir diyorsun. Bende biliyorum gördüğünü.
Rh kodu gelmemiş diye birşey yok. Arkadaş bilmediği icin soruyor ve öğreniyor. Siz bilmediğiniz halde bilmişlik tasliyorsunuz rh kodu gelmemiş diyerek. Her sorgulama sitesinde o rh kodunu vermiyor arkadaşa gerekli bilgiyi verdim zaten siz de okuyup öğrenirsiniz oradan 😄
 
KS
Birkan Öztürk

Birkan Öztürk

Hectopat
Katılım
22 Temmuz 2016
Mesajlar
302
ARKADAŞLAR ARKADAŞLAR ÜRÜN GALİBA GEÇMİŞ 20 TL VERGİ GELMİŞ ÇOK MUTLU OLDUMM
 

sergun

Centipat
Katılım
2 Temmuz 2019
Mesajlar
362
Çözümler
1
ARKADAŞLAR ARKADAŞLAR ÜRÜN GALİBA GEÇMİŞ 20 TL VERGİ GELMİŞ ÇOK MUTLU OLDUMM
PR ile başlayan paketlerinizi buradan takip edebilirsiniz: https://www.yw56.com.cn/
Bu şekilde sağda RH ile başlayan kod verecektir. O kodu gonderitakip.ptt.gov.tr'ye girerseniz ülke içinde takibini yapabilirsiniz.
1614893944721.png
 

ExecutioneR_

Hectopat
Katılım
5 Ocak 2019
Mesajlar
2.597
Çözümler
5
Yer
Hell
Rh kodu gelmemiş diye birşey yok. Arkadaş bilmediği icin soruyor ve öğreniyor. Siz bilmediğiniz halde bilmişlik tasliyorsunuz rh kodu gelmemiş diyerek. Her sorgulama sitesinde o rh kodunu vermiyor arkadaşa gerekli bilgiyi verdim zaten siz de okuyup öğrenirsiniz oradan 😄
Sesli güldüm mesajına. RH kodu gelmemiş diye bir şey yok dedi inanamıyorum cidden :d
Arkadaşın mesajına bakarsan elimde şu an RH kodu yok demiş. Biraz oku bence :D Çok alışverişim oldu yurt dışından.
 

Yeni konular

Yukarı