@Tseenka mevcut FidelityFX aynı DLSS 1.0 gibi görüntünün içine ediyor. DLSS 2.0 gibi hem kaliteyi koruyan hem de FPS'i artıran (özellikle AAA oyunlarda) seçenek şarttı. Aslında bu teknolojiyi DirectML üzerinden kullanacaklarsa DX12 destekleyen tüm kartlar faydalanabilir. Çok fazla söylenti var.
Linus'un forumda çokça tartıştık bu konuyu fakat hiçbirimiz doğru bir bilgiye sahip değildi, bekleyip göreceğiz, bayağı yıllar önce olan bir sohbet sayesinde genelde Demo videoları bana önce geliyor, Ray Tracing demosunu herkesten önce burada paylaşmıştım, yine böyle bir Demo videosu gelirse paylaşacağım.
@Tseenka@kino FidelityFX hazırmış ama sonunun DLSS 1.0 gibi olmasını istemiyorlarmış o yüzden çıkartmıyorlarmış. Sonuna kadar rafine edip tüm kartları için aynı anda çıkartacaklarmış. (@
@Tseenka@kino FidelityFX hazırmış ama sonunun DLSS 1.0 gibi olmasını istemiyorlarmış o yüzden çıkartmıyorlarmış. Sonuna kadar rafine edip tüm kartları için aynı anda çıkartacaklarmış.
FidelityFX'in bekletildiğinin farkındayım fakat DLSS gibi çalışmıyor, yine yapay zeka ama işleme tamamen farklı gerçekleşiyor, DLSS 1.0'ın işleme mantığı gibi değil rahatlıkla DLSS 2.0 gibi kalite düşüşü yaşanmayacak şekilde işleyeceğinden eminim, sonuçta AMD DLSS 1.0'ın olayından haberdar.